bjorke Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Litt flau over å spørre om dette men..Koster det noe for bare å se på..? Er bare 16 jeg, har ikke førerkort eller bil:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by MuVo Litt flau over å spørre om dette men..Koster det noe for bare å se på..? Er bare 16 jeg, har ikke førerkort eller bil:( ække noe å bli flau over det da.. du kommer dit en gang du oxo..så framt du ikke overtrimmer moppa de og kjører deg ihjæl da.. hehe.. men 18 og lappen får du en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Tror ikke det koster mer enn 50-lappen å komme inn som tilskuer nei... *håpe på at bilen min blir klar* Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hva er kravene til bremseveske da? og er en defekt kloss bak høyre hindring? Har bestilt nye bremser men be4you har vært treg grunnet ferieavvikling osv! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Tror det meste går greit. Jeg har halvslitte originalklosser du kan få om det skulle knipe... De måler vel bremseveska, men folk flest sliter med å få opp sila i beholderen på Audi, så ingen av Audiene som var der i vår fikk de målt :D Ta med en skvett bremseveske og bytt ut det i beholderen om det trengs... Kom! Vi må vise alle at Audi ruler ;) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Kommer jeg da hvis jeg får fri fra jobb, som jeg tror vil gå greit! Hadde jeg bare hatt turbo og grenrør nå :) (som er bestilt) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by tvindal Kommer jeg da hvis jeg får fri fra jobb, som jeg tror vil gå greit! Hadde jeg bare hatt turbo og grenrør nå :) (som er bestilt) :( Min feil. Skal nok få snurr i kjerra bare de mongoene får skrudd sammen turboen din. Har ringt og pesa og pesa og håper det skjer noe nå snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by raboc Fra http://www.nordmoregatebilklubb.com/ : 6/9 LÅNKE !!!!!! Dette tror vi blir høstens høydepunkt? Banen er åpen fra kl.1000-1800. Da er det banekjøring og utstilling, dere som har deltatt tidligere kjenner drillen. Vi må ha førermøte der DU skriver under på at du har fått med deg at det er regler, det er ingen dramatikk i dette, bare slik at vi vet at alle som er på banen er registrerte og fått den infoen vi mener er nødvendig. Det bli førermøte hver hel time. Obs!!! Skal du kjøre på banen. Da må du passe på at du har: Førerkort, hjem og at bilen er i form, det blir teknisk kontroll. (ting SKAL sitte fast! og vi stiller strengere krav til bremseveske enn vanlig EU kontroll, du skall jo på ”racerbanen”, bytt er du i tvil) Det vil bli kåret dagens fineste bil, vinner av breisladd konkurransen og vi må få kåret dagens raskeste bil! Jeg er dessverre hindret fra å delta pga begravelse :/ Hmmm .. :) Hvor er dette? Langt fra Trondheim? EDIT: Lånke, Stjørdal ? -- gulesider.no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Lånke ligger ved Stjørdal ja. Ta av ved Værnes (hvis du kommer nye E6) og så ved Hell på gamle E6. Ta av mot Selbu. Etter et par km er avkjøringa skiltet (til høyre)! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Ost Lånke ligger ved Stjørdal ja. Ta av ved Værnes (hvis du kommer nye E6) og så ved Hell på gamle E6. Ta av mot Selbu. Etter et par km er avkjøringa skiltet (til høyre)! Takk takk. Får håpe jeg finner fram da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 har tenkt meg en tur på Lånke jeg også ja :) hvis motoren min blir ferdig,vel å merke...:rolleyes: hadde vært artig med litt andre treff i tr.heim også ja.. á la StreetMeet... skulle fått til noe før det blir vinter... :eek: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by TG1 hadde vært artig med litt andre treff i tr.heim også ja.. á la StreetMeet... skulle fått til noe før det blir vinter... :eek: Kjenner jeg s-audi gjengen rett, blir det masse treff i vinter :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 bare upper tråden litt jeg da treffet nærmer seg :) liv i Ozztmobilen? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Det ser ut som om jeg må ta meg en tur hit ja. Må skifte et par eksospakninger så er jeg fit 4 fight :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Mere info om Lånke treffet her ----> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=16382 Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg