MSpeed Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hei hvordan er det med lån når man er 18 og fortsatt studerer? Trenger no penger for å få bilen ferdig og har da planer om å låne en 10-15 000,- Har en deltidsjobb og tjener en 50-60 000,- i året Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Vel, går jo greit det.. Men anbefales ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvis du kun skal låne 10-15000 hadde jeg heller utsatt bilkjøpet. Ikke gjør deg til gjeldsslave uten grunn. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 spar de 10-15k og bruk lån til leilighet osv.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ikke lån så lite, på noe du taper helt vilt mye på.. Jeg lånte 140000kr til bil som kosta 170000kr, nå har jeg betalt ned ca 15000kr på lånet og bilen får jeg kansje igjen 120000kr for.. Totalen på lånet med renter og alt kom på ca 180000kr............ Og for guds skyld ikke finn på og ta forbruks lån! ETT TIPS: Ordne deg med spare konto og trekk noen kroner fra lønns kontoen hver mnd over til spare kontoen.(autotrekk; det du ikke har sett har du ikke vondt av :) ) Jeg sprarte 2000kr i mnd på den måten i 2 år.. regn selv.. Fine penger og ha. Kan f.eks øke egenandel på forsikringa til 8000++ uten og tenke på det liksom.. Har også råd til og gå på en smell når det kommer til motor/drivverk, uten om og leve på luftsuppe og venteboller i flere uker.. hehe Det er også en fin måte og finne på om du har råd til og ha lån... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg