BoomBoxx Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 I hvilken del av forumet kan jeg poste en slik post, for å se hvor mange som har meninger rundt dette? Dette er jo et BILforum, men går ut ifra at det finnes et par skap-syklister her også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 skal du anngripe sånne som sykler ved siden av gangstien nå eller?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 jeg sykler til og fra skolen hver dag.. å bruker ikke hjelm fordi det ødelegger sveisen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 jeg skal få meg kufanger, så skal jeg ta live av alle trangbukse-mongone som sykler midt på veien ved siden av en veldig pen og påkostet og folketom gangsti som trener til tour de france eller hva fan de driver med. DØ! DØ!! Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe.. greit nok der det ikke er sykkel/gangsti.. men hvorfor skal di på død å liv sykle ut i veien egentlig ? kan ikke forstå at det er noe tryggere for dem som syklister heller :p Jeg hadde ikke følt meg helt trygg iallefall hehe :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var en idiot på sykkel som lekte Chicken med Blazer'n rett foran onkel blå her om dagen. Han brøyt vikeplikt skiltet og bare kryssa veien. Er ikke lett å brå stoppe når det er vått på bakken. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Og disse som trener til Touren ligger også gjerne fire fem i bredden, og viker ikke før det er noen meter om å gjøre at de flater over panseret på møtende bil. Idioter. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Syklister blir jo påkjørt av trikken i Oslo i eninga...Må være lov å tenke litt før man sykler over veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 de tenker ikke over hvor farlig det er og velte ut i veien før de selv har kjørt bil.. samme greia med refleks.. man skjønner det ikke før man har kjørt bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Heldigvis er syklist-sesongen snart over:D Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Heldigvis er syklist-sesongen snart over:D Ikke for oss med vinterdekk :P Det var en lignende tråd om dette hvor jeg skrev et langt svar en gang. Noen forumhorer større enn meg; finn den. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ikke for oss med vinterdekk :P Eirik Nei, men dere klarer fint og ta livet av dere selv uten hjelp av oss bilister:D Neida, bare kødder har sykla på vintern på vanlig sommerdekk jeg så jeg veit det går, men da sykla jeg på fortauet:omfg som vanlig og i snø. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 jeg sykler til og fra skolen hver dag.. å bruker ikke hjelm fordi det ødelegger sveisen. Hhahaha. bra du er ærlig om det hvertfall! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hhahaha. bra du er ærlig om det hvertfall! syns jeg også.. :P dummeste jeg ser er folk som sykler med hjelmen på styre da:P:hvaskjera Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 syns jeg også.. :P dummeste jeg ser er folk som sykler med hjelmen på styre da:P:hvaskjera Er vel det som kalles "falsk trygghet" :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg