Gå til innhold

Er blaupunkt noe og satse på?

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Hei, disse forsterkerne kan absolutt være noe å satse på. Effektmessig lever de opp til navnet sitt (og yter til og med litt mer). Det du skal tenke på er hva de skal drive? Oppgi hva systemet ditt består av, da er det enklere å rådgi rett.

Jeg har to Sony XS-L121P5 subber og Jbl GTO6507C frontsett.

Jeg har også Pioneer en TS-W306DVC sub for hånd, vist den vil spille

bedre med blaupunkt forsterkene enn de to sony subben.

Jeg fant denna monoblokka, kansje et bedre kjøp en den første:

http://digitalconsept.demostore.no/?page=modules/product&id=424250&mainCategory=806&catId=4687&referrer=dinpris

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tha monoblokka er som du ser litt kraftigere, samt at designet føles mer gedigent.

De 2 Sony subbene vil sansynligvis gi deg mer bass i den riktige kassa og med begge elementene koblet parallelt vil de få 325 W RMS pr. element med THa forsterkeren. Dette er jo nær maks av hva elementene er oppgitt til, så det bør være ok.

Har du muligheten til å invistere i samme serie forsterker til fronsettet ville jeg gjøre det, men skal du spare penger og vil ha at det skal være pent, bruk da pengene på GTa forsterkerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med det jeg har som er laget av blaupunkt ihvertfall.

(velocity vr6000 og en velocity 15")

du må huske at det er stoooor forskjell på velocity og blaupunkt, selv omm det er blaupunkt som er produsenten for begge merkene. vi kan jo trekke en paralell til Toyota og Lexus. der er det Toyota som er produsenten for begge, men det er Lexus som er luxusmerke for dem som vil ha noe bedre. samme er det med velocity og Blaupunkt. RETT MEG HVIS JEG TAR FEIL :doh :hammer .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...