Boosti Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er blaupunkt noe og satse på? Tenkte på denne til og dra subbene mine: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=264650 Og denna til frontsette: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=264642 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Blaupunkt - Jay Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hei, disse forsterkerne kan absolutt være noe å satse på. Effektmessig lever de opp til navnet sitt (og yter til og med litt mer). Det du skal tenke på er hva de skal drive? Oppgi hva systemet ditt består av, da er det enklere å rådgi rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hei, disse forsterkerne kan absolutt være noe å satse på. Effektmessig lever de opp til navnet sitt (og yter til og med litt mer). Det du skal tenke på er hva de skal drive? Oppgi hva systemet ditt består av, da er det enklere å rådgi rett. Jeg har to Sony XS-L121P5 subber og Jbl GTO6507C frontsett. Jeg har også Pioneer en TS-W306DVC sub for hånd, vist den vil spille bedre med blaupunkt forsterkene enn de to sony subben. Jeg fant denna monoblokka, kansje et bedre kjøp en den første: http://digitalconsept.demostore.no/?page=modules/product&id=424250&mainCategory=806&catId=4687&referrer=dinpris Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 blaupunkt er absolutt noe å satse på ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 blaupunkt er absolutt noe å satse på ja! :) sier han med blaupunkt i nicket :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg er fornøyd med det jeg har som er laget av blaupunkt ihvertfall. (velocity vr6000 og en velocity 15") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Blaupunkt - Jay Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Tha monoblokka er som du ser litt kraftigere, samt at designet føles mer gedigent. De 2 Sony subbene vil sansynligvis gi deg mer bass i den riktige kassa og med begge elementene koblet parallelt vil de få 325 W RMS pr. element med THa forsterkeren. Dette er jo nær maks av hva elementene er oppgitt til, så det bør være ok. Har du muligheten til å invistere i samme serie forsterker til fronsettet ville jeg gjøre det, men skal du spare penger og vil ha at det skal være pent, bruk da pengene på GTa forsterkerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg er fornøyd med det jeg har som er laget av blaupunkt ihvertfall.(velocity vr6000 og en velocity 15") du må huske at det er stoooor forskjell på velocity og blaupunkt, selv omm det er blaupunkt som er produsenten for begge merkene. vi kan jo trekke en paralell til Toyota og Lexus. der er det Toyota som er produsenten for begge, men det er Lexus som er luxusmerke for dem som vil ha noe bedre. samme er det med velocity og Blaupunkt. RETT MEG HVIS JEG TAR FEIL :doh :hammer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 litt gammel tråd,men men.. Brukt mye!! blaupunkt og velocity komponenter de siste 4 årene, og eneste!! jeg har hatt noe feil på var burning desire 2! Dette var en digital forsterker som nå er utgått.. Resulterte i at jeg fikk byttet den med den nye VPA11500 :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Blaupunkt - Jay Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Det er vel det som heter kundeservice ;0). Husk nå å oppgradere batteriet ditt. Store forsterkere har det med å kreve mye strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 stemmer det!! og i skrivende stund sitter jeg og venter på ny hovedenhet :) Blaupunkt Aspen IVDM :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg