Gå til innhold

Mer lyd i Golf 3 1.8l

Ranger emnet

CrazyLoff

Anbefalte innlegg

Før kjørte jeg helt orginalt. Fikk satt på green filter. Ble litt mer morro lyd når man trør inn gassen men nå legger jeg ikke merke til den mer :/ Vurderer nå og kjøpe meg effektpotte (bakpotta kunn). Blir det noe fetere lyd av det eller er det en bomm-innvistering ? Noen potter som er annbefalt ?

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med dobbel Votex-utblås, det gir bedre lyd enn originalt, og ser pent ut.

Har KN-filter i tillegg som gir enda mer lyd, så er igrunn fornøyd med lyden. Eneste som mangler er at bilen flytter seg like mye som den bråker.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som mangler er at bilen flytter seg like mye som den bråker.. :P

hmh, da er vi to du! :doh

Kjøpte dtmpotte hos remus eller hva nå det heter, er fornøyd med lyden som den gir jeg :D

har også et nytt luftfilter, åpent,,..,,.

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og kjøpe en simons eller hva det no heter potte til mekonomen. Potta kosta 1800 kr og de skulle montere den for 300.

Får jo simons effektanlegg fra kat og bak til 3100kr da, da kan du velge mellom DTM eller vanlig dobbel endepotte. Lyden blir digg, er mellomste lydemperen som sperrer alt lyden inne..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne og en fin bakpotte så er du i gang med lyden iallfall.. :) http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000004dbpTU251104.html

Den klarer han ikke og skaffe lenger, hvis han klarer så var det 3-4 uker ventetid og uten godkjennings papirer.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider