Gå til innhold

Mer lyd i Golf 3 1.8l

Ranger emnet

CrazyLoff

Anbefalte innlegg

kjøpte sånn en fra han for kanskje 3 uker siden.. fikk den levert etter 3-4 dager jeg.. men var kanskje en av de siste han hadde da.. :shake

Ja da var du heldig, ca 3uker siden jeg snakka med han også. Og da var han utsolgt..

Bra lyd av den da? Passform?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på denne.. Hvordan er passformen til den? og lyden? Er dette slik som passer rett i festene til org potta?

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=767862921&n=1226671003&pn=1226671012

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på denne.. Hvordan er passformen til den? og lyden? Er dette slik som passer rett i festene til org potta?

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=767862921&n=1226671003&pn=1226671012

Ja, denne har jeg. Passer rett på, blir litt skeiv, men dette fikser du ved og legge noe inni gummiopphenget så den bygger opp litt..

Lyden blir grom:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ja, denne har jeg. Passer rett på, blir litt skeiv, men dette fikser du ved og legge noe inni gummiopphenget så den bygger opp litt..

Lyden blir grom:D

Da var den potta kjøpt og montert. Må innrømme att det ikke ble slik lyd jeg hadde forhåpet. Men men. Litt bedre ble det. :P

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den potta kjøpt og montert. Må innrømme att det ikke ble slik lyd jeg hadde forhåpet. Men men. Litt bedre ble det. :P

Powerfilter også nå, så blir det gromlyd:)

Syns det er akkurat passe lyd jeg, er jo faktisk bare en 1.8. Skal vel ikke brumme som en skyline da vel..hehe

Men hvis du vil ha mer lyd, så kan du bytte ut den lyd demperen som er før endepotta med strakt rør.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider