Gå til innhold

Audi A3: Det store felgtråden

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du calm the fukk down.. jeg har jo ch 8.5 x 19 selv ;)

 

Men du får gi meg en pm på 18' vinterhjulene.

 

Hehe! Kunne ikke lukte det jeg da!

Mange som spør om jeg skal selge de fortiden...

Ja, skal si ifra jeg!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine eta felger for 19 998 kr hos christer:P

 

225/35-19"

 

mens 18" kosta ca. 1000 kr mindre!!!

 

Ok,jeg kjøpte mine i fjor og da fantes de ikke i norge :( derfor jeg måtte ut med mer selv med innkjøpspris,men men sånn er det når man skal ha ting som ikke andre har.

Det er også litt av grunnen til at jeg vurderte å selge de nå,at det begynner å bli en del som har kjøpt de og at jeg også skulle ønske at jeg gikk for 19"

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, var ikke så enkelt å finne dem i norge heller, hadde lett etter disse felgene siden desember, når jeg så at du hadde dem på bilen din:P hehe!

 

Var faktisk på vei til danmark for å hente dem, hadde snakket med folk der nede! men så vips, fant dem i norge,komisk nok, et sted 10 min unna meg;)

Han jeg kjøpte dem av, hadde bare tatt inn 3 sånn pakker! 1 på 18", 1 på 19" og en på 20" , så var heldig som fikk dem! og er heller ikke mange som har dem i oslo området! så er glad:D:P hehe

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, var ikke så enkelt å finne dem i norge heller, hadde lett etter disse felgene siden desember, når jeg så at du hadde dem på bilen din:P hehe!

 

Var faktisk på vei til danmark for å hente dem, hadde snakket med folk der nede! men så vips, fant dem i norge,komisk nok, et sted 10 min unna meg;)

Han jeg kjøpte dem av, hadde bare tatt inn 3 sånn pakker! 1 på 18", 1 på 19" og en på 20" , så var heldig som fikk dem! og er heller ikke mange som har dem i oslo området! så er glad:D:P hehe

 

hehe,nei var bare en tilfeldighet at jeg fikk tak i de selv faktisk, skulle egentlig ha disse

tsw.jpg

tsw rocket 5 men ingen som tok de inn i den fargen :(

Men syntes jo eta beta felgene er gromme også :P

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hei,

vurderer disse jeg og. har du bilde av disse felgene på bilen din`?

 

 

Bestilte meg noen felger idag som heter League I.A Spike..

is_046.large.jpg

 

18x8 ET35.. Noen som vet hvordan desse vil ligge i forhold til hjulbuene? Mye innenfor eller under hjulbuen?

Er forresten 225/40/18 dekk..

 

Mvh

Ole

----------------------------------

Sort Audi TT med sort helskinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår