Gå til innhold

Bil-Stereo Problem: Nytt frontsett, spraker \ kutter ut?

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt headunit (Pioneer), ferdig basskasse (Pioneer), 4veis forsterker som drar ett baksett Focal Access og ett Frontsett Focal Access. Alt ble montert untatt Frontsettet, og alt var ok. SÅ monterte jeg frontsettet og det virker som høyre \ begge kannalene foran kutter ut ved høyt nivå + det er UTROLIGT vanskeligt å få stemme og musikk fra høytallerene samtidigt (er musikk hele tiden, men stemmene er så lave iforhold ! ) Alt er bare helt på tryne foran, så hører bare lyd bakifra, det blir litt forskjell visst jeg stiller på den funksjonen som velger hvor du er utifra fremover\bakover\høyre\venstre. Men ja, jeg skjønner ingen ting :(

Er forresten Delefilter og ny diskant foran, og jeg har kobla riktigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt headunit (Pioneer), ferdig basskasse (Pioneer), 4veis forsterker som drar ett baksett Focal Access og ett Frontsett Focal Access. Alt ble montert untatt Frontsettet, og alt var ok. SÅ monterte jeg frontsettet og det virker som høyre \ begge kannalene foran kutter ut ved høyt nivå + det er UTROLIGT vanskeligt å få stemme og musikk fra høytallerene samtidigt (er musikk hele tiden, men stemmene er så lave iforhold ! ) Alt er bare helt på tryne foran, så hører bare lyd bakifra, det blir litt forskjell visst jeg stiller på den funksjonen som velger hvor du er utifra fremover\bakover\høyre\venstre. Men ja, jeg skjønner ingen ting :(

Er forresten Delefilter og ny diskant foran, og jeg har kobla riktigt.

Prøv å legge ny tykk plusskabel fra batteriet og til spilleren... kan også være dårlig jording til spilleren, men tviler egentli litt på det... skift ut plussen du... test det først ved å bare legge en åpen inn dørå så du finner ut om det er det. hadde dette problemet på en golf en gang da var d ny pluss som skulle til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider