Gå til innhold

B20 i E30

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

bruker du ikke peng på dekk så henger man jo rett og slett ikke med da...det er lixom det som har mest å si i bilcross:D... men b20 i den er ikke en vanskelig jobb.. har jo satt b21 i min, og det tar en ca 3-4 timer med effektiv jobbing så er det meste gjort..

jeg kjører for å ha det gøy og da trenger jeg ikke dyre dekk som må være nye hver helg..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg gidder ikke kjøpe en b230e fordi jeg får den GRATIS..gidder ikke bruke masse penger på dekk.jeg kjører junior ja..åssen det??

Ja, du får den gratis, men det er helvettes mye jobb.. E B230A får du for rundt 1000,- på opphuggern, og er et mye mye bedre utgangspunkt.. Men det er jo opp til deg.. Du høres ut som en som lærer av egne erfaringer, og ikke vil høre på oss som faktisk har gjort dette før.. Så lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feste får man nok..det bare spinner litt først..

Du har tydeligvis ikke prøvd å kjøre med gullabo kontra vanlige dekk/vinterdekk.. Gjør dette først du, så tar vi diskusjonen etterpå.. Jeg og har vært 16-17 år og verdensmester, og det er nok noe de fleste er, men jeg ser nå i dag hvor dumt det var.. Et godt råd er å lytte til folk med erfaring og peiling, så slipper du å gå i så mange av "fellene" selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev.. er ikke sikkert det blir noe billigere! Hvis det er så om og gjøre og bruke minst mulig penger, har du vel valgt feil hobby....

hvorfor skulle det bli dyrt, når jeg har alle delene?? minst mulig penger på den hobbyen jeg har...virker visst som om alle er imot det jeg skal gjøre..:shake

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man ikke legger litt penger i det blir du etter uansett... men b20 kan bli ganske så frisk med de rette bitene!! du bør ha minimum steg2 topp to enkle eller helst to dobble som er dyset rett, kamaksel type R eller S som er orginal vare.. med disse mods har du ca 130 hk med Enkle su og ca 140-150 hk med to dobble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider