NeonMuffler Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hei, måtte jo selvfølgelig prøve og toone litt sjøl, så her har dere resultatet:) og ALT er seff brush;) org: toon: high res: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fy så bra den ble! Bedre en mange jeg har sett også er det første! Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 ja ja de virker som du er et naturtalent når det gjelder alt som har med photoshop og gjøre.... bra jobba..... lang tid du brukte?? Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Imho er ikke dette er "ekte" toon. Men det er kun min mening, dette er uansett veldig godt jobba Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 takker, ble kanskje litt vel ekta ja:D brukte 3 dager Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Må nesten lage en helt ny egen sjanger for deg Neon :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe, "realistiske toons" kanskje?:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Fett! Men jeg synes også at den er for detaljert til å kalles toon. poenget er jo at det skal se ut som en tegneseriebil. Men for all del, jævli bra utført. Jeg kaller slike toons for "rebrush", da det i bunn og grunn er det det er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 har du foresten orginalen i highres? kunne tenkt meg å toona den selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ja, men det å klare å brushe en hel bil fra en "strektegning", og atpåtil å få deet realistisk, det er bare godt jobba Neon;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Meget pent jobba. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_ Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Fy så bra hvordan får dere det til.egentlig.? Siter Volvo is the name, turbo is the game 1988 mod Volvo 240 GL. Snart B230FK 1986 mod Volvo 240 GLE(solgt) old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Som sagt på MSN Christian; Utrolig rå toon. Konge til å være første!! Jeg har veldig lyst til å slenge denne inn i HOF. Denne er garantert på nivået, og det er en stund siden det har kommet noe inn dit nå. Noen som er enige? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 LØGNER!!!111oneoneone Heheh, neida. Som alle andre er jeg meget overrasket over at en 1 toon kan bli så utrolig bra som din, men det kan vel henge med at du har ps skills fra før av. Gratulerer med en utrolig rå toon, meget bra jobbet. Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hehe, takker for fine komentarer:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg