Gå til innhold

Sub for syns skyld i Vectra B 97 - RF coaxial 6,5" Fanatic?

Ranger emnet

El_Joki

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så spilleren klarer å drive dem litt da? Har jo mest lyst på dem ja. dem e jo dyrere. Å dyrere e bedre... :P

Men ta imot tips fra en tanværing? Mmnja, skeptisk... :D

hehe!

Tror nåkk det blir dem ja, men har jo bestilt no andre greier nu først så kanskje det blir "reisegave" fra dattera mi neste gang ho kommer hjem fra tromsø... :D (nu e jo ho 17 mnd, men ho kan vell kjøpe reisegaver fordet?)

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra i en butikk hvor de har litt dyrere høytalere montert (altså da ikke bare sony og boss til max 500kr)

Og HØR på høytalerne! Jeg har frontsett fra focal til 1400,- og er egentlig ikke så veldig fornøyd! Synes disskanten er alt for skarp og jeg har stilt den MYE ned... Aner ikke hvordan dette er på de dyrere settene, men jeg begynner med morel baki nå, fordi jeg hørte på disse og likte lyden betraktelig mye bedre enn det focal har vist meg så langt! :)

Men øret er akkurat som smaken: Helt individuell! ;) Så noe jeg ikke syne er pent er kanskje engle-sang i dine ører! :) Hvis du er med meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra i en butikk hvor de har litt dyrere høytalere montert (altså da ikke bare sony og boss til max 500kr)

Og HØR på høytalerne! Jeg har frontsett fra focal til 1400,- og er egentlig ikke så veldig fornøyd! Synes disskanten er alt for skarp og jeg har stilt den MYE ned... Aner ikke hvordan dette er på de dyrere settene, men jeg begynner med morel baki nå, fordi jeg hørte på disse og likte lyden betraktelig mye bedre enn det focal har vist meg så langt! :)

Men øret er akkurat som smaken: Helt individuell! ;) Så noe jeg ikke syne er pent er kanskje engle-sang i dine ører! :) Hvis du er med meg her?

Tror ikke den der helt gjelder her oppei nord :) Da må han høre på sony koaksialer og det er ikke akkurat noe å anbefale :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den der helt gjelder her oppei nord :) Da må han høre på sony koaksialer og det er ikke akkurat noe å anbefale :D

Ja det stemmer det... Noe motvillig må æ inrømme at Vadsø e ikke akkurat vedrens navle når det gjelder bilstereo. En butikk har det å dem har KUN sony til rundt 500,-

Man må nesten basere sæ på å spøre folk på forum å sånt for å få no inputs...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Nordic satelitt i Polmak? Tja... Kan godt henne det, Neida ikke langt det, vi finnmarkinga e vant til litt avstander.

Men polmak e vell ikke akkurat en bilstereonavle det heller.

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de ikke Focal hos nordic satelitt i polmak??

blir kanskje litt langt å kjøre,er i allefall drøssevis med biler på finnmarka med Focal så det er bare å spørre litt rundt så finnerdu sikkert noen du kan lytte hos

Joda, han selger i hvertfall det. Men det er svært lite som er koblet opp der. Går klart ann å spørre om det er mulig å prøvelytte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg vet alt om at polmak ikke akurat er verdens navle..hehe .. snakker om gudsforlatt plass men vi klarte da pokker ta meg å samle sammen noen biler på parkeringen hos NordicSatelitt for noen år siden til tross for bitende kulde midt i juli(jegermeisteren varmet godt da) :)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg vet alt om at polmak ikke akurat er verdens navle..hehe .. snakker om gudsforlatt plass men vi klarte da pokker ta meg å samle sammen noen biler på parkeringen hos NordicSatelitt for noen år siden til tross for bitende kulde midt i juli(jegermeisteren varmet godt da) :)

Husker godt det treffet ja :) Jeg var ikke gamle karen da og det fikk fart på min interesse, det er helt sikkert! :cook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har æ fått mæ litt småsnacks... CD-skifter å iPod adapter.

Begge tingan skal jo ha strøm men korsen strøm? Må æ legge en egen kabel fra batteriet eller kan æ bare ta strøm et sted? Det står at det skal være strøm fra et sted der det e strøm hele tida uansett om tenniga e på? Hjelp, anyone?

CIMG6786_Small.jpg

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ha en fordeler boks ved forsterkeren baki den har jo hele tiden spenning... er jo bare remote inngangen på forsterkeren som bestemmer om den er av eller på.... legg en kabel fra fordelingsboksen til det som trenger støm og en til forsterkeren slik du pleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Blei til at æ la opp en egen strømkabel inn bak hanskerommet så det blir en "fordelerboks" der... E liksom bak der alt e kobla til så. Begynner å bli litt fullt der da. iPod, bluetooth, hideaway unit å kilometervis med kabel. CD-skiftern festa æ i bagasjerommet... Nu trenger æ bare gjøre klar til PS2 så æ kan ta den inn å ut enkelt hvis æ vil... :D

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har fått tilbud om å kjøpe/bytte til mæ et par Rockford Fosgate 6,5" coaxial høytalere som heter no sånt som Fanatic. E det no tess? Tenkte å dytte dem inn i døran å legge komponetsett planan på hylla enda en stund... :op:

Noen som vet om æ trenger no "opel-ting" for å få plass til dem i døra eller e det bare å peise på? No festeringa eller sånt?

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...