RS2 Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Hu er noe av det jævligste jeg har sett Likke tjukk som låret mitt puppa han nepå navelen. Er bra gutta som tar a får betalt for det. Fulle menn har oxo rett til å si sin mening Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 :D Det er faktisk veldig mange mannfolk som synes at ho er grusomt...! Stakkars kompisen vår som er i slekt med fanskapet...han skjemmes temmelig godt kan jeg love deg!!!lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Håkon: du skriver som en KJÆRRING! hehe ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 hahaha....ta deg en roadtrip med vogntoget ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Originally posted by RS2 Likke tjukk som låret mitt puppa han nepå navelen. Er det ikke sånt vi gutta liker. Store frontspoilere som subber bakken. ;) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Greenrally: Og stussen i været... Vi er jo "nesten" fra harryland... Kunne jeg forresten få låne den boka av deg? Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Jepp.. er bare å komme bortom. ligger å venter på deg... (Boka altså, ikke jeg. :)) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by greenrallye Jepp.. er bare å komme bortom. ligger å venter på deg... (Boka altså, ikke jeg. :)) Hahah... Greenrallye: etter den erfaringen jeg hadde med deg på Våler så er jeg nå ikke helst sikker på at det ER boken som ligger å venter og ikke du!! =P Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by KeW|ar Hahah... Greenrallye: etter den erfaringen jeg hadde med deg på Våler så er jeg nå ikke helst sikker på at det ER boken som ligger å venter og ikke du!! =P Fler som har hat opplevelser med deg gutten på Våler :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Harru vifta med snoppen nå eller???? hehe... Jeg kommer, så fort jeg får ut fingern....:D Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Jeg vil ikke vite hvor du har hatt den fingeren!!!Hehe......Kewlar:du er fortsatt skydlig meg et halvt brett med sinnabrus etter vårtreffet på Våler.............SNYLTER!!HAHAHA:D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Kewlar er sjefssnylteren han. he he.. Har "lånt" litt av meg og han. Kewlar/Rs2: Er vel ikke min skyld at dere ikke klarer å holde dere unna vel!? :) MVH En av Follo Gaylords... Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Vanlig fyll med andre ord.... Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg