BoomBoxx Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Vet ikke hvem her som forhandler dette, så gjør det enkelt og ber dere som forhandler Ground Zero om å sende meg en liten PM. Det gjelder en subwoofer som jeg trenger spesifikasjoner og pris på. :) Mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 GundersenAutoParts nå må du være her å hjelpe, Jan Rune litt:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 se på iceaudio.no Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hvilken woofer er det snakk om Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg antar det er snakk om 18" Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg