Gå til innhold

Bamsemoms: Nissan Skyline R34 GT-T 98.mod

Ranger emnet

Bamsemoms

Hvordan vinge skal jeg ha?  

269 stemmer

1. 1. Hvordan vinge skal jeg ha?

• Carbon vinge?
      82
    • GTR vinge?
      188

Anbefalte innlegg

er vel samme kriteriene på denne, som på de GTR`ene og GTS`ene som ble regga før nyttår..

Men så oppdaget jo Staten egne feil, og sperra all godkjenning av biler som er tatt inn fra japan..

Så, hvis de åpner igjen, så blir det vel hardere krav nok en gang..

Men bedre veier får vi ikke..

Kan fortelle at den eneste som må gjøres er å bygge om reflektorene, kansje også bytte settebeltene. Dette er bare værste fall. Ellers så er det dokumentasjoner osv på alt annet og mere til. Staten har oppdaget at folk fant en vei i lovverket som gjorde at folk kunne regge disse bilene. Men denne loven har verken blitt endrett eller blitt slettet. Poblemeter at biltilsynet er usikre på en del ting og har da satt seg litt på bakbeina.

I mitt tilfelle per dags dato er at vi venter på noen brev som har blitt sendt inn. Siden alt skal gå skriftelig og ikke muntelig. Det er slik staten ønsker det. Man kan ikke være en rass å motsi disse, da får man ikke værtfall ikke til noe. Vi har ventet nå i over 3uker på svar. De har normalt 3 uker på seg. Men dette har da tatt noe lengre tid. Derfor håpe vi på svar på søknader etc om kort tid. Igjen, man kan ikke mase på dem, da kan ting ta lengre tid.

Så snart svar på søknad kommer så kan man få ett klarer syn på hvordan sitiuasjonen er.

Men inrømmer selv at tid har tatt lengre tid en det jeg selv hadde ønsket og regnet med.

Sugekopp kommer sikkert med en masse kritikk som vanlig. Hehe...

Kan også informere om at GTRvingen er på plass. Skal ta noen bilder og legge ut.

Hyggelig at folk tar del i denne debatten rundt problemet med JDM biler.

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan fortelle at den eneste som må gjøres er å bygge om reflektorene, kansje også bytte settebeltene. Dette er bare værste fall. Ellers så er det dokumentasjoner osv på alt annet og mere til. Staten har oppdaget at folk fant en vei i lovverket som gjorde at folk kunne regge disse bilene. Men denne loven har verken blitt endrett eller blitt slettet. Poblemeter at biltilsynet er usikre på en del ting og har da satt seg litt på bakbeina.

I mitt tilfelle per dags dato er at vi venter på noen brev som har blitt sendt inn. Siden alt skal gå skriftelig og ikke muntelig. Det er slik staten ønsker det. Man kan ikke være en rass å motsi disse, da får man ikke værtfall ikke til noe. Vi har ventet nå i over 3uker på svar. De har normalt 3 uker på seg. Men dette har da tatt noe lengre tid. Derfor håpe vi på svar på søknader etc om kort tid. Igjen, man kan ikke mase på dem, da kan ting ta lengre tid.

Så snart svar på søknad kommer så kan man få ett klarer syn på hvordan sitiuasjonen er.

Men inrømmer selv at tid har tatt lengre tid en det jeg selv hadde ønsket og regnet med.

Sugekopp kommer sikkert med en masse kritikk som vanlig. Hehe...

Kan også informere om at GTRvingen er på plass. Skal ta noen bilder og legge ut.

Hyggelig at folk tar del i denne debatten rundt problemet med JDM biler.

MVH

Marius

Håper virkelig du får skilter på denne, så det kan hjelpe på regging av flere biler!

Tror dette blir drit bra, hadde jeg bare hatt økonomi, og interesse i høyt billån, sku jeg hatt noe slikt selv!

Har kjørt 34GT-R selv, og går ikke ann å beskrive den følelsen, men følelsen av å eie en R34 selv, må være sykt :P

Absolutt drømmebil!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer i kveld og river den jævla vingen din AV bilen!!!!!!!!!!!!1

Ja. Det var jo også en måte å si det på høhøhø....

Jaja.. Kos deg..

Har hittil bare fått positiv kitikk angående den vingen.

KLEM fra meg til deg sugger`n

:worshipnissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fu noen bilder av bilen med vingen på?

Skal se å få tatt. Bilen står ikke der jeg bor. Men hos mine foreldre.

Litt av grunnen til at jeg satt på vingen er at der den samme som sitter på R34 GTR. Uten vingen så bilen naken ut.

Noen som sa at bilen så ut som en modell uten pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er bare å dra til tyskland å regge den der. I Tyskland er det ikke noe problem å få skilter på den. Men problemet ligger ikke der, problemet er at biltilsynet og veidirektoratet ikke blir eninge med seg selv. Selv om alt av dokumentasjon er i orden.

De fleste her vet jo hvordan statlige etater er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å dra til tyskland å regge den der. I Tyskland er det ikke noe problem å få skilter på den. Men problemet ligger ikke der, problemet er at biltilsynet og veidirektoratet ikke blir eninge med seg selv. Selv om alt av dokumentasjon er i orden.

De fleste her vet jo hvordan statlige etater er.

En gjeng med papirdyttende jøder?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som egentlig er problemet med "JDM"-biler og import til norge? Og hva slags lover er det som har inntredd og sånn? Ikke fått med meg detta.

ellers er bilen kjempenydelig, ønsker deg lykke til og detta blir spennende :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider