Gå til innhold

Bamsemoms: Nissan Skyline R34 GT-T 98.mod

Ranger emnet

Bamsemoms

Hvordan vinge skal jeg ha?  

269 stemmer

1. 1. Hvordan vinge skal jeg ha?

• Carbon vinge?
      82
    • GTR vinge?
      188

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørt no rykter om at en oppi "dalane" her har fått registrert en GTR. En blå, vel og merke.

Skal snoke opp litt mer info om hvem han er osv, og sende deg en PM om ønskelig.

Henta fra Sverige tror jeg det var. :)

Men er rett som er sagt tidligere i tråden her. BT gjør noe ulovelig når de ikke lar personer få skilter på disse bilene. Er ikke noe grunnlag for og ikke få skilter på disse, men kun en gjeng bøttehuer som tror de har makt ved og "si nei til fast and the furious" biler, med blå lys under...

Akkurat som om bilen er noe mer skadelig en andre biler? ville heller hatt en GT-R på veien en en gammel sliten rusten golf!

FÅ OPP ØYNENE DERES BT! You dont know shit!

(Lykke til videre Bamsemums! :) )

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt no rykter om at en oppi "dalane" her har fått registrert en GTR. En blå, vel og merke.

Skal snoke opp litt mer info om hvem han er osv, og sende deg en PM om ønskelig.

Henta fra Sverige tror jeg det var. :)

Men er rett som er sagt tidligere i tråden her. BT gjør noe ulovelig når de ikke lar personer få skilter på disse bilene. Er ikke noe grunnlag for og ikke få skilter på disse, men kun en gjeng bøttehuer som tror de har makt ved og "si nei til fast and the furious" biler, med blå lys under...

Akkurat som om bilen er noe mer skadelig en andre biler? ville heller hatt en GT-R på veien en en gammel sliten rusten golf!

FÅ OPP ØYNENE DERES BT! You dont know shit!

(Lykke til videre Bamsemums! :) )

Er stopp når det gjelder bil fra japan. Men det jobbes med å få skilter på de.

Kan inrømme det er kjedelig å ikke ha skilter. Vær gang man skal kjøre så er det å sitte i kø får å få prøve skilter.

Skal på Max Power i Drammen 18.aug, og Japsetreffet på Rudskogen 19.aug

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig leit og trist å sitte med bilen og ville ha skilter på den uten å få det. Det fins jo mange som bare tar inn en bil for å ha den som banebil, men når du har et såpass strøkent eksemplar som det du har så burde man jo få lov til å kjøre den på våre fantastiske norske veier. Jeg unner deg og bilen din hvite fine skilter og et langt liv sammen, hehe.

Lykke til videre, masse respect for bilen skal du ha. Kjørte en i England med rundt 700 hester med noe titaniumsfelger til 100 000 kr, den bilen var tilnærmet latterlig. Eieren kjørte den det han var kar for og jeg må si meg IMPONERT over grepet disse bilene har, helt fantastisk, og det må oppleves for å skjønnes.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det må være utrolig leit og trist å sitte med bilen og ville ha skilter på den uten å få det. Det fins jo mange som bare tar inn en bil for å ha den som banebil, men når du har et såpass strøkent eksemplar som det du har så burde man jo få lov til å kjøre den på våre fantastiske norske veier. Jeg unner deg og bilen din hvite fine skilter og et langt liv sammen, hehe.

Lykke til videre, masse respect for bilen skal du ha. Kjørte en i England med rundt 700 hester med noe titaniumsfelger til 100 000 kr, den bilen var tilnærmet latterlig. Eieren kjørte den det han var kar for og jeg må si meg IMPONERT over grepet disse bilene har, helt fantastisk, og det må oppleves for å skjønnes.

Da kan du prøve en fullrigga S14 med banespecs, ikke glem at en skyline er stor feit og tung.:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har vel lært en ting eller to om å være stor i kjeften nå, bamsemoms?:)

mvh oddi

Selges ikke pga at den ikke får skilter. Vis du leser annonsen. SÅ får du noen svar.

Har ikke på noe som helst tidspunkt vært stor i kjeften.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider