Gå til innhold

Bamsemoms: Nissan Skyline R34 GT-T 98.mod

Ranger emnet

Bamsemoms

Hvordan vinge skal jeg ha?  

269 stemmer

1. 1. Hvordan vinge skal jeg ha?

• Carbon vinge?
      82
    • GTR vinge?
      188

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GT-T er modellen ja.. T`en står nok for turbo. R34 Ble også levert i GT versjon. En 2.l Rekke 6`er som yter 155hk NA. Den er ikke noe å skryte av.

Får se hvordan vinge det blir. Vis noen har andre forslag så post dem på tråden. Setter pris på sånt ;)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurderer jeg sterkt å bestille noen deler til bilen som jeg legger med.

Ting som jeg vil legge ved er:

- Apexi power FC ECU

- Apexi AVC-R boost kontroller

- HKS Type1 Turbo timer

- HKS Super SQV dump

- HKS bensinpumpe

- HKS bensintryks regulator

Så må jeg ha noen dyser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal droppe både vinge og annet plast. en orginal skyline er penere og etter hva jeg skjønner mer unikt i dette landet hvor plastik herjer vilt.

Men spørs jo litt hva du skal bruke den til da. Om du skal bruke den som bruksbil så vil jeg gjøre som ovenfor og hatt den orginal. Skal du kjøre bane for det meste så hadde jeg hatt den orginal og jobba meg derfra. Mitt motto er vinge er stygt eneste grunnen til at det skal være ok og sette vinge på bilen er når det trengs og at en selv merker effekt av dette. Og komme med piss om at "trenger den når jeg ligger i 300" er tull. Skal du kjøre løp med bilen og du trenger virkeligt og skrape av noen sekunder på rundetiden for og vinne så er det ok med vinge. Ny front f.eks det er det heller ikke vits med, med mindre det er vits for f.eks kjøling og aerodynamikk, som igjen brukes i racing.

Får du den orginal vil den være både mer unik og mere verdt over åra.

Når jeg snakker om orginal så betyr ikke dette at en ikke kan ha andre felger og annet smått, men store forandringer er ikke orginalt. f.eks bedre dempere kraftigere stabstag er helt ok for dette ses ikke fra utsiden.

Det teiteste jeg ser er biler som f.eks civic el. med styling som ser ut som at bilen er den racingbilen og skal kjøre 300 i svingene. Men som egentligt har en liten v-tec med 160japser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal droppe både vinge og annet plast. en orginal skyline er penere og etter hva jeg skjønner mer unikt i dette landet hvor plastik herjer vilt.

Men spørs jo litt hva du skal bruke den til da. Om du skal bruke den som bruksbil så vil jeg gjøre som ovenfor og hatt den orginal. Skal du kjøre bane for det meste så hadde jeg hatt den orginal og jobba meg derfra. Mitt motto er vinge er stygt eneste grunnen til at det skal være ok og sette vinge på bilen er når det trengs og at en selv merker effekt av dette. Og komme med piss om at "trenger den når jeg ligger i 300" er tull. Skal du kjøre løp med bilen og du trenger virkeligt og skrape av noen sekunder på rundetiden for og vinne så er det ok med vinge. Ny front f.eks det er det heller ikke vits med, med mindre det er vits for f.eks kjøling og aerodynamikk, som igjen brukes i racing.

Får du den orginal vil den være både mer unik og mere verdt over åra.

Når jeg snakker om orginal så betyr ikke dette at en ikke kan ha andre felger og annet smått, men store forandringer er ikke orginalt. f.eks bedre dempere kraftigere stabstag er helt ok for dette ses ikke fra utsiden.

Det teiteste jeg ser er biler som f.eks civic el. med styling som ser ut som at bilen er den racingbilen og skal kjøre 300 i svingene. Men som egentligt har en liten v-tec med 160japser.

Nå skal det legge til at de bilene ble levert orginalt med vinge. Etter min mening så gjør vingen seg utrolig bra på bilen.

Når du snakker om hva som er orgianlt og ikke orginalt så kan jeg bekrefte at verken bakfanger eller frontfanger er orginalt på denne bilen. Det er gjort en del med bilen allerede.

Derfor tar jeg å setter på fangere og "unødvendig plastikk" på den slik at den får frem de pene linjene som denne bilen har.

Har selv hatt en Civic med plastikk der man fikk plastikk deler. Den hadde 160hk og vtec (skrives vtec).

Men tydelig at mange har forskjellige meninger på hva dem vil gjøre med bilene sine, og godt er det. Vis ikke så hadde biltreffene vært utrolig kjedelige :)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en god nyhet og en dårlig (ikke veldig).

Fikk en til i går kveld om at bilen skal ankomme Norge i begynnelsen av desember.

Den dårlig er at de delene jeg skulle ha med ikke kom med, men at vi skal legge dem i en annen bil som skal bli sendt over i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en julegave(til deg selv men okke som) det blir å få den til norge :D

Blir en fin gave til meg selv fra meg selv :)

Du får røske med deg kammeraet når bilen kommer Kverna ;) Sånn at jeg kan lage ett bilde og legge under juletreet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaa marius.. Hva skal så denne slappe overskrytte japsebilen her brukes til da??.. Synes du skulle beholdt civicen din jeg.. se så kulere ut og den ble i det minste kjørt på gata!

Denne kommer til å ruinere deg på prøveskilter.. og enskyline i dag?... hva er det??............... ah.. sån... bil ja....!

Du skuffer meg mari!

mvh Rdl

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaa marius.. Hva skal så denne slappe overskrytte japsebilen her brukes til da??.. Synes du skulle beholdt civicen din jeg.. se så kulere ut og den ble i det minste kjørt på gata!

Denne kommer til å ruinere deg på prøveskilter.. og enskyline i dag?... hva er det??............... ah.. sån... bil ja....!

Du skuffer meg mari!

mvh Rdl

hehe.... Civicen ble bra den ;) Men fikk en bra pris for den og ville ha noe annet.

Bilen skal ha hvite skilter den. Skal ikke ha noen bil som jeg bare kan kjøre på prøveskilter.

Er bra at folk har forskjellig smak :)

MVH

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli artig detta Bamsemoms :)

Gleder meg stort til å få denne bilen ja... Blir nok mange treff og slik til våren :)

Banekjøring blir det helt sikkert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damndamn nesten rart at folk mener du ikke skal ha vinge på bilen din.. De færreste vet jo ikke at Skyline har blitt levert uten styling og med 150HK motor.... :D Med fare for og gjennta meg selv: Du skal ha GT-R vinge :) det bagasje lokket er ser tomt ut uten en vinge på, og den eneste som hører hjemme der er Orginal GT-R vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider