Gå til innhold

Litt overpriset Eiker felger kanskje?

Ranger emnet

Torak

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eiker = burne\bane felger da de ikke er så dyre.

myke å myke, har da hatt mine i en sessong nå, og de har fått MYE herjing, ikke noe ujevnheter der, så lurer på hvordan folk klarer å kjøre de skjeve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke det at folk sier Eikerfelger er så myke.

Det kan jo ha vært en dårlig "batch" i produksjonen, muligens??

Kan jo fortelle om en gang, da jeg pungterte dekket.

Hadde dårlig tid, kom i ca. 40-50km/t, så det var en dam i veien..

PANG sa det!!

Hørtes ut som fjærbeinet skulle gå igjennom bilen, satans vegvesen hadde laget et hull i veien der, rimelig dypt (15-20cm?) og en syk kant.

Jeg var sikker på felgen var knust!

Men, hva skjedde? Nei, ingeting med felgen, men dekket tok kvelden.

Det var jo på tiden jeg hadde 32" sub i bagasjen og hadde derfor ikke plass til reservehjul, så jeg måtte ta bussen for å låne meg et volvohjul..

Jeg solgte forøvrig felgene for 6000kr, med "nye" dekk (4800kr i dekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor mangen eiker felger jeg har sett som er bulket på innsiden av felgen,men det er ikke få... disse felgene tåler så absolutt ikke mye.

har selv hatt flere sett av de.

alle dere oppe som mener eiker felger tåler en støyt,har vel også kjørt med 45 profil dekk eller mer??:op:

men igjen så er det jo rimelige felger,så man får jo det man betaler for..

syns så absolut eiker felgene er pene felger,men jeg ville nok heller evt gått for polaris

Lenke til kommentar
Del på andre sider