LLH Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Prøv og slå til en siderute som er lukket igjen med en flat hammer (Flatt hode) så skal dere få se hvor sterk en rute egentlig er, dere blir nok litt overrasket sola kverka side ruta på bilen min i sommer... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Godt bevis på at enkelte har gener fra apene.. Eller: enkelte mennesker har problemer med å undertrykke impulsene vi får fra disse genene:bok: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ok, hva i helvete? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 sola kverka side ruta på bilen min i sommer... :D Der ser du, skal ikke kødde med sola he-he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 høy som ett fjell.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det så jo morro ut :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Makan til idiot. Hater sånne hyperaktive, rusa folk som han der, som går løs på andre folk sin eiendom, uten noen som helst grunn til det. Fyyy faan!!! Man kan bli irritert av mindre. Håper eieren av den bilen ser den videoen, og er mye galere enn han der. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Makan til idiot.Hater sånne hyperaktive, rusa folk som han der, som går løs på andre folk sin eiendom, uten noen som helst grunn til det. Fyyy faan!!! Man kan bli irritert av mindre. Håper eieren av den bilen ser den videoen, og er mye galere enn han der. Hvordan vet du at det ikke er hans bil? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hadde du villet gjort sånn med din bil? Står også som overskrift på klippet: "someones truck", så jeg går ut i fra at de som laget det ikke visste hvem sin bil det var. Man må vel også ha prøvd å knuse en bilrute før, før man begir seg ut på å filme noe sånnt som det der.(?) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hadde du villet gjort sånn med din bil? Står også som overskrift på klippet: "someones truck", så jeg går ut i fra at de som laget det ikke visste hvem sin bil det var. Man må vel også ha prøvd å knuse en bilrute før, før man begir seg ut på å filme noe sånnt som det der.(?) Hvis bilen skulle skrotes, så kanskje. Jeg ville aldri gjort noe slikt, rett og slett fordi jeg er redd for mine kroppsdeler. Men jeg driter i hva folk gjør med sine egne biler, så lenge det er sine egne. Og "someones truck" kan være noe opplasteren har kalt den. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg