Gå til innhold

MIM 7x15 4x100

Ranger emnet

greger1987

Anbefalte innlegg

MIM felger, sandblåste og pulverlakkert hvite. 185/55 forann 195/55 bak fine felger, er ikke stygge i kanten nesten helt nye dekk, er ikke slite.. er ikke luft i det ene dekket!

vet ikke helt prisen på de her, men så det var MIM felger som gikk for 3200 med slite dekk for en stund tilbake!

Er vell best om de kan bli henta;) Er ikke så lett for meg og komme meg rundt når jeg ikke har lappen

Er det noe dere lurer på ang felgene eller noe sånt så kan dere nå meg på.

Mob: 93690097

Første mann som gir det riktige får de

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser i annonsen, så ser du hva jeg tenker på!;) så noen som gikk for 3200 med slite dekk.. men jeg tenker ikke mer en 3000 uansett..

kan jo beholde dem, men har ikke bruk for dem:P så derfor selger jeg dem heller!:)

Det er et13 som jeg har fått opplyst iallfall

Burny: Går golfen din oppe på pepperstad? mener jeg har sett den før! men om du bor i vestby... så kan du ta og ringe meg senere i dag og se på dem!;)

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser i annonsen, så ser du hva jeg tenker på!;) så noen som gikk for 3200 med slite dekk.. men jeg tenker ikke mer en 3000 uansett..

kan jo beholde dem, men har ikke bruk for dem:P så derfor selger jeg dem heller!:)

Det er et13 som jeg har fått opplyst iallfall

Burny: Går golfen din oppe på pepperstad? mener jeg har sett den før! men om du bor i vestby... så kan du ta og ringe meg senere i dag og se på dem!;)

Nei, bor på sole.. Heter Bjørnar, du vet hvem jeg er.

Tar kanskje og ringe en dag, hvis jeg ikke får tak i noen med vinterdekk..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider