sInnzYk Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Blir dekklåven på meg.. nokian hakkepelita med pigg 825kr på slobrua, 625 hos dekklåven.. alle ferdig pålagt.. men nå ble det mye offtopic her.. skal gi meg nå:) okei :) tror nok jeg bestiller på dekkonline, str på felgene er det du har? synes vinterdekk til 17" var dyrt jeg, må ut med over 4 lapper :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 her går det i 13tomms-- vinter.. bruker det på sommern oxo.. har ikke hatt råd til å kjøpe noe annet enda.. bygger på huset så da går alt av penhger til det.. 17 tomms på vintern er det ingen som hadde fått meg til å kjøre på.. sikkert rimelig greit å kjøre av da i 25cm nysnø.. puhhhhhh nei 13 tomms på vinterføre ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 her går det i 13tomms-- vinter.. bruker det på sommern oxo.. har ikke hatt råd til å kjøpe noe annet enda.. bygger på huset så da går alt av penhger til det.. 17 tomms på vintern er det ingen som hadde fått meg til å kjøre på.. sikkert rimelig greit å kjøre av da i 25cm nysnø.. puhhhhhh nei 13 tomms på vinterføre ja:) ja, enig der :) driver å titter etter felger med vinterdekk på finn.no nå, se om jeg kommer over noe, da selger j evt 17" mine Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hmm er på jakt etter sommerfelger jeg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 bare kjøp 15'' mine da.. så slipper mor di å kjøre rundt å høre på dekkpriser i bygda;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 bare kjøp 15'' mine da.. så slipper mor di å kjøre rundt å høre på dekkpriser i bygda;) hehe, sitter det vinterdekk på dem el? ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hmm er på jakt etter sommerfelger jeg..:) kjøpe momo felga mine da, hvis det blir til at jeg kjøper noen andre, men vet ikke helt hva det blir til enda.. :) ble forresten stoppa i kontroll på fredag, og fikk full tekninsk kontroll på biltilsynet innen den 15 nov, pga felger og senk. morro :\ tror jeg aldri har vært borti mer rasshøl av purk, greit med senk og felger, men da han skal være svær i tillegg. Maktsyke lakrissgubber har jeg fått nok av ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 kjøpe momo felga mine da, hvis det blir til at jeg kjøper noen andre, men vet ikke helt hva det blir til enda.. :) ble forresten stoppa i kontroll på fredag, og fikk full tekninsk kontroll på biltilsynet innen den 15 nov, pga felger og senk. morro :\ tror jeg aldri har vært borti mer rasshøl av purk, greit med senk og felger, men da han skal være svær i tillegg. Maktsyke lakrissgubber har jeg fått nok av ;P Den er kjip.. Mista skilta da eller? Bot? Hva sa dem om IC da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Den er kjip.. Mista skilta da eller? Bot? Hva sa dem om IC da? mista ik skilt eller bot, fikk bare en lapp på at jeg skulle vise den på biltilsynet innen den 15 men mener morten, som hadde den før meg, hadde godkjent den med ic og senking? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 oi det var brutalt.. står det ikke i vognkortet da at den har godkjent senkinga??? det skal jo være der.. trodde ikke det var lenge siden den var på godkjenning på biltilsynet jeg med den.. hmmmmmmm http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=103733&page=24&highlight=borbet helt riktig her står det at han har godkjent det.. håpe at han ikke har jugd for deg og i tråden sin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 kjøpe momo felga mine da, hvis det blir til at jeg kjøper noen andre, men vet ikke helt hva det blir til enda.. :) ble forresten stoppa i kontroll på fredag, og fikk full tekninsk kontroll på biltilsynet innen den 15 nov, pga felger og senk. morro :\ tror jeg aldri har vært borti mer rasshøl av purk, greit med senk og felger, men da han skal være svær i tillegg. Maktsyke lakrissgubber har jeg fått nok av ;P Sorry OT, men hvor ble du stoppa? :watchout Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 oi det var brutalt.. står det ikke i vognkortet da at den har godkjent senkinga??? det skal jo være der.. trodde ikke det var lenge siden den var på godkjenning på biltilsynet jeg med den.. hmmmmmmmhttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=103733&page=24&highlight=borbet helt riktig her står det at han har godkjent det.. håpe at han ikke har jugd for deg og i tråden sin da det var det jeg mente også, men står ikke noe i vognkortet om det.. sendte han en mld, så venter på svar :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sorry OT, men hvor ble du stoppa? :watchout ble stoppa på vekta, like før vinger også ble jeg stoppa på vei tilbake :P heh, men han som stoppa meg da var faktsik koselig i forhold til han andre. har lyst til å klage på han, selv om man er purk skal man være høflig. gikk jo rundt å glemte på bilen, for å sjekke fjøringa.. lol Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har du tuv papirene på fjørene dina a?? kjipern det der.. må få mitt inn i vognkortet oxo, har tuv papirene liggendes i bilen hele tida.. selv om det ikke hjelper noe når jeg blir stoppa.. det står jo i tråden hans at intercooler og fjørene var i vognkortet.. kjipern det der er vel fort 500 kr for godkjenninga oxo.. får håpe du treffer på han hyggelige fyren på vinger da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har du tuv papirene på fjørene dina a?? kjipern det der.. må få mitt inn i vognkortet oxo, har tuv papirene liggendes i bilen hele tida.. selv om det ikke hjelper noe når jeg blir stoppa.. det står jo i tråden hans at intercooler og fjørene var i vognkortet.. kjipern det der er vel fort 500 kr for godkjenninga oxo.. får håpe du treffer på han hyggelige fyren på vinger da:) ja, står så.. får jeg også håpe på :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg