Figgi Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hovr er dere, savner litt modder fra dere:( er dere sluttet helt eller? noen som vet? savner de syyke modifikasjonene deres Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 folk slutter og det kjem nye folk som er like flinke(neonmuffer) til slik vil det alltid vera... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Glacius kommer snart med en liten overaskelse. Mye som skjer vettu. ikke alle kan modde hele tiden. selv har jeg kuttet det helt ut. Edit: kommer også mange nye folk nå og det er bra! En ny generasjon er på vei. Kommer alltid nye idoler vettu:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Glacius kommer snart med en liten overaskelse. Mye som skjer vettu. ikke alle kan modde hele tiden. selv har jeg kuttet det helt ut. Edit: kommer også mange nye folk nå og det er bra! En ny generasjon er på vei. Kommer alltid nye idoler vettu:P hehe Vil ikke si at folk har sluttet bare pga. at de ikke lenger gidder å legge inn moddene sine her på forumet. Vil du se moddene deres er det jo bare å gå til digimods.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har ikke sett modder av Glacius eller Edj33p på DM på en stund... Og som sagt; folk kommer seg videre i livet, får seg en krevende jobb, ergo mindre tid til jobbing. Utrolig synd, men sant... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 nå er jo jeg her...host å jeg kommer med en ny en jeg har jobba på i en go stund. hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har ikke sett modder av Glacius eller Edj33p på DM på en stund... Og som sagt; folk kommer seg videre i livet, får seg en krevende jobb, ergo mindre tid til jobbing. Utrolig synd, men sant... Ligger jo noen nye modder av Glacius i advanced, og phoenix legger jo ut modder hele tiden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 edvard har ikke sluttet ^^ han er bare på jobb på det store blå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hovr er dere, savner litt modder fra dere:(er dere sluttet helt eller? noen som vet? savner de syyke modifikasjonene deres Ej e her! in YOUR face! men men, ska ej ta å legge ut nokre moddar da ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg