Gå til innhold

Og bønder kan kjøre bil?

Ranger emnet

Mustang95

Anbefalte innlegg

Når man først kjører av på bygda gjør man det skikkelig.. og det går stort sett ut over kun den som kjører av veien. I byen derimot sklir du av veien der så er ett hopp opp på nermeste fortauskant via 3-4 andre biler det værste du kan vente deg:D

vis du leser i stykket så står det noe om helge utfart.. Hvem i helvete er det som skal til hafjell, trysil, oppdal osv i helga ?? JO, det er oslo folket....

Oslo folket tror vel alle nord for minnesund bor på små bruk, har 2 kuer, 1 gris og noen høns i garasjen og dermed kvalifiserer til og være bonde.. LOL

Første snøen kommer som jula på kjærringa uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først kjører av på bygda gjør man det skikkelig.. og det går stort sett ut over kun den som kjører av veien. I byen derimot sklir du av veien der så er ett hopp opp på nermeste fortauskant via 3-4 andre biler det værste du kan vente deg:D

vis du leser i stykket så står det noe om helge utfart.. Hvem i helvete er det som skal til hafjell, trysil, oppdal osv i helga ?? JO, det er oslo folket....

Oslo folket tror vel alle nord for minnesund bor på små bruk, har 2 kuer, 1 gris og noen høns i garasjen og dermed kvalifiserer til og være bonde.. LOL

Første snøen kommer som jula på kjærringa uansett :D

Helt feil, er 3 kuer, 2 griser og 5 høns ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det var ja...

problemet er bare at jeg bor på bygda, og vi har ikke annet enn 1 katte og 1 hund.. Ikke akkurat dyr som gjør at en er selvberget med mat gjennom vinteren..

Og melka dere drikker i oslo kommer fra melkefabrikken, kjøttet kommer fra kjøtt fabrikken.., :D :hammer.. LOL

case closed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det var ja...

problemet er bare at jeg bor på bygda, og vi har ikke annet enn 1 katte og 1 hund.. Ikke akkurat dyr som gjør at en er selvberget med mat gjennom vinteren..

Og melka dere drikker i oslo kommer fra melkefabrikken, kjøttet kommer fra kjøtt fabrikken.., :D :hammer.. LOL

case closed...

AMEN!

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det var ja...

case closed...

Helt feil, det står på pakka at det er fritt gående dyr :hammer

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bonde jeg og da.. som bor på landet .. eller i lillehammer om man vil..

kvalifiserer 2 edderkopper og ett saksedyr til å kalle meg bonde?

hehe

vil ikke påstå at det bare er oslofolk som er sugne bak rattet, jaggu møter jeg min del av idoter bak rattet her i området og!

Men hvorfor blir folk så overraska av at det kommer snø? alle veit vel at vi bor i norge og at det her SNØR når det går mot vinteren?

enkelte folk er bare dumme... at det snør i norge om vinteren er som natt og dag, det kommer samma f. så ingen vits i å bli overraska av det!

LOL...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis du mottar støtte fra Landbruksdepartementet.Hvis ikke så driver du dyrepensjonat!

Med snøen kommer den vanlige "mobbingen" av bønder, byfolk, søringer som ikke kan kjøre etc.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

vil ikke påstå at det bare er oslofolk som er sugne bak rattet, jaggu møter jeg min del av idoter bak rattet her i området og!

Men hvorfor blir folk så overraska av at det kommer snø? alle veit vel at vi bor i norge og at det her SNØR når det går mot vinteren?

enkelte folk er bare dumme... at det snør i norge om vinteren er som natt og dag, det kommer samma f. så ingen vits i å bli overraska av det!

LOL...

Kunne ikke vært mer enig, folk får panikk så fort det kommer litt snø "IKkkkk, det snør !"

Skal lissom ikke så mye iq til for å skjønne at når det drar seg farlig nærme minus, og er dårlig/regn vær så kan det bli snø...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider