Freemason Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var inne på eBay i sted for å glane litt, og så da at indoaudio ikke lenger var registrert.. Hmmm Hva har skjedd? Hvem av eBay selgerene er det nå som sender til Norge og er "Kreative" med pakkeverdien..? God helg folkens Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 WTF?! :hvaskjera Har bestilt sub gjennom der for en tid siden, men den er ikke kommet enda. (ca 1mnd siden) Satan om de ikke sender nå.. grr Edit: Sendte mail til John på Indoaudio og fikk dette til svar: Will be back up Monday, there was an issue on ebay, their mistake. Thanks, John Hearn Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fikk mail ang. dette; A few of you may be concerned to why our registration status on eBay is showing as not registered. We were undergoing some changes on eBay's system under our registration, and a glitch occured. This won't show active/fixed until later on Monday. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Var no bra det då... Går å drømmer om å bestille meg en JL Audio 10w7 derfra en gang pengene er i orden... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 synes også det hadde vert gøy med en w7 derfra, men enda kulere med en 8":) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bare husk hvis det skjer noe galt med produktet IKKE sendt den tilbake og ikke bruk angreretten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 du får 1 års garanti stortsett i usa, og mange selger 2 år til, dvs 3 års garanti. men det er klart, går det ræv koster jo frakt mye og alt tar tid. så bedre å kjøpe ny nesten. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 du får 1 års garanti stortsett i usa, og mange selger 2 år til, dvs 3 års garanti. men det er klart, går det ræv koster jo frakt mye og alt tar tid. så bedre å kjøpe ny nesten. Ikke bare det, har hørt om folk som har sendt inn men alldri fått varen eller pengene :P Men er jo halve prisen så man må jo ta litt risk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_w Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hm... kjøpte et komponentsett fra indoaudio for en stund siden... kjøpte faktisk tre sett + 2 forsterkere + 2 kondensatorer men så kom ikke det ene settet da, så jeg sendte en mail, og de sa det var borte i "posten" så de skulle sende meg et nytt sett... første gang jeg klagde på denne saen var for 3mnd. siden, og jeg har enda ikke sett snurten av settet! fikk rimelig noia på søndag da indoaudio var "lagt ned"... men bra at det funker nå, da håper jeg at jeg får svar på mailen min snart... og håper de er litt rause og svarer på ALLE spørsmålene mine, ikke bare de de har noe fint å si på.. andre med like erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg