TurboThorf Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har 1 stk hel 17" MOMO M1 Felg liggenes, på 4x108. Så hvis det er noen som trenger å bytte ut en så bare si i fra. Har selv kjørt i filler de 3 andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 bilde? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Bruk den til å kveile opp hageslangen på. ikke noe som er tøffere enn det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Heng den heller opp på veggen på rommet eller i garasjen:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Vel, tenkte jeg skulle være snill å hjelpe noen som kanskje hadde fått ødelagt en felg. Er jo lenge siden disse var på markede, så ikke så latte å få tak i lenger. Ellers fant jeg ut at de er ganske tunge i forhold til de 15" Saab felgene jeg har også, men det kan vel være de falken dekkene som sitter på. Så litt tung å henge på soverommet og garasje har jeg ikke, derfor jeg prøver å bli kvitt den. Men dårlig med respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg