Gå til innhold

WhiPlasH: Audi Coupe Quattro 20v

Ranger emnet


whiplazh

Anbefalte innlegg

Kan komme med noen tips jeg også.

Kjøp en s2/coupe v6 eller cab fanger (det er samme driten), kjøp coilovers (anbefaler h&r), nye foringer, noen fete 2 eller 3 delte felger med kant så er du i mål. Linselys er også en hot oppgradering, men ikke kjøp de hos møller der kosta de 5k stk (min erfaring). Usa baklys er hot, men selv så foretrekker jeg treser lys (svarte).

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff, har hatt en ulyd som jeg fort la merke til etter jeg kjøpte bilen. Og jeg har en liten anelse om at det er rådebank det er snakk om!

 

Da har jeg noen dilemmaer ute å går vettu, for jeg vil gjøre mest mulig med bilen selv! Så jeg må få tak i en plass å stå, som det er varme etc. Men først skal jeg få en kompis til å se på det, så får han avgjøre hva det er. Hvis det er rådebank, skal man ikke se bort ifra at det blir S2 motor denne vinteren. For å prøve å se litt positivt på det. ;) Jeg har ikke skrudd noe spesielt på motor, men på denne skal jeg gjøre det. Med bf.net for hånden og verktøy! :p

 

Ellers så er det et relè som er helt amok da, dårlig kontakt et sted, må sjekke det. Også den evige gnisselyden baki. Fatter ikke hva det er.

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har hatt en ulyd som jeg fort la merke til etter jeg kjøpte bilen. Og jeg har en liten anelse om at det er rådebank det er snakk om!

 

Da har jeg noen dilemmaer ute å går vettu, for jeg vil gjøre mest mulig med bilen selv! Så jeg må få tak i en plass å stå, som det er varme etc. Men først skal jeg få en kompis til å se på det, så får han avgjøre hva det er. Hvis det er rådebank, skal man ikke se bort ifra at det blir S2 motor denne vinteren. For å prøve å se litt positivt på det. ;) Jeg har ikke skrudd noe spesielt på motor, men på denne skal jeg gjøre det. Med bf.net for hånden og verktøy! :p

 

Ellers så er det et relè som er helt amok da, dårlig kontakt et sted, må sjekke det. Også den evige gnisselyden baki. Fatter ikke hva det er.

 

 

Hadde stolt mer på alt annet enn bf.net.. Siden halvparten på dette forumet er under 16 og tror de kan alt..

 

Men samme det.. Rådebank? Kjett da! Men ikke kjett med en snurre undet panseret :P

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med dere der Eriksen og Mikkel. ;) Uansett da, så tviler jeg nå sterkt på at det er råder det er snakk om. Skal kjøre en innvendig motorvask, og er klar over alle konsekvenser som måtte komme. Og blir det ikke borte, blir det nye løftere. Eller, da kommer det nye løftere fortere enn jeg tenkte, for de skulle uansett byttes! :)

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med dere der Eriksen og Mikkel. ;) Uansett da, så tviler jeg nå sterkt på at det er råder det er snakk om. Skal kjøre en innvendig motorvask, og er klar over alle konsekvenser som måtte komme. Og blir det ikke borte, blir det nye løftere. Eller, da kommer det nye løftere fortere enn jeg tenkte, for de skulle uansett byttes! :)

 

 

 

Hva slags lyd er dette? Jeg har samme motor, har en litt snedig lyd når jeg går av gassen fra 3000-1500RPM, en slags rasle\vibrasjonslyd. Denne lyden har jeg hørt på tre-fire 20v-motorer nå, så det er vel helt normalt.

 

Og ja, meld deg inn i vacn, får du tilgang på ett forum med brukere som faktisk har både biler og erfaring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår