Gå til innhold

WhiPlasH: Audi Coupe Quattro 20v

Ranger emnet

whiplazh

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer, en sånn raslelyd. Og tviler på at den skal være der!

Er medlem der, men betalte ikke for i år pga jeg solgte golfen jeg hadde før, og tvilte på jeg skulle kjøpe VAG igjen. :p Der tok jeg feil..

:hvaskjera Hva faen venter du på da? ;)

hehe

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskre soting?.... 40%... det er NATT mann! SKal du ha noe som både ser pent ut og hjelper er å sette på 75% 3m film på alle rutene dine! JA! dvs også front sideruter. ja det er ulovlig. ellers kan du bare glemme å sette på i det heletatt. jalla halvsoting er stygt og lite vits ..

ellers fin bil:) likte meg ikke helt med det røde interiøret men men.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskre soting?.... 40%... det er NATT mann! SKal du ha noe som både ser pent ut og hjelper er å sette på 75% 3m film på alle rutene dine! JA! dvs også front sideruter. ja det er ulovlig. ellers kan du bare glemme å sette på i det heletatt. jalla halvsoting er stygt og lite vits ..

Han er ikke som de harry her på forumet og velger og sote alt eller ingen ting.. Til og med det ulovlige :O

Og hva som er diskere kommer helt ann på film type osv.. men 75% blir pent når man tar bakruta,og side rutene frem til a-stolpen..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må nesten le av deg. Altså i første posten (!!) så står det til og med at det blir gjort proft. Altså av et firma som driver med bilpleie og soting. Og 40% på en bil som er nesten svart er ikke stygt, da en kompis av meg har det. Og det er alle rutene som blir sotet ja, ikke bare bak. Slenger med et bilde av bilen til kompisen min, så ser du hvordan det er med 40% på svart bil.

Ser det ikke så bra ser jeg, men, du ser igjennom frontruta at det ikke er så mørkt som du skal ha det til.

jonas3.jpg

Bra du syns bilen er fin da! :) Og, setene, de er det delte meninger om! :)

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags lyd er dette? Jeg har samme motor, har en litt snedig lyd når jeg går av gassen fra 3000-1500RPM, en slags rasle\vibrasjonslyd. Denne lyden har jeg hørt på tre-fire 20v-motorer nå, så det er vel helt normalt.

Og ja, meld deg inn i vacn, får du tilgang på ett forum med brukere som faktisk har både biler og erfaring. :)

Denne lyden har jeg også :S merklig at ingen finner ut hva det er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gidder å bruke litt penger på å ta bilen inn på et merkeverksted å finne ut hva feilen er?

Angående soting/toning av ruter. Originalt er rutene 10% "tonet". (Altså, glasset hindrer 10% lys i å komme inn. 20% er lovt å ha, og det blir en del biler levert med til dags. Det vil si at hvis du legger en helt blank film på rutene, vil rutene bli 20% tonet. (Dette er sagt av en fagmann) Selv synes jeg at hvis man toner rutene rundt hele bilen så er det finest med 30-40% lysgjennombelysning. Er de for mørke er det også ganske så lett å bli tatt for det, og det er vel ikke så serlig kos å ta detav, om man har påkostet kanskje 500-1500,- per rute hos en fagmann.

Fin bil du har fått deg forresten!

Behold felgene, ny front, linselykter, S2 frontfanger. Og så til slutt lyden, effektanlegg, da blir dette en grom bil :)

Kunne tenkt meg en slik bil selv, men er vanskelig å finne her oppe i nord som ikke er gått så langt. Hvor langt er din gått?

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Jeg jobber med å finne ut hva det er. Så, blir vel en løsning på det snart! ;)

Sotinga på bilen min blir 40% foran og bak + bakruta, samme hva dere mener! Og det blir ikke jalla. Har møtt på politiet med 40% ruter før, de syns det var så bra gjort så de trodde det var orginalt. :)

Ene felgen, eller to skal uansett byttes pga chrome-kanten har flasset av. Og hvis jeg bytter felger, så blir det samme type, bare større kant og hel-chrome. Og resten av det du skriver blir det! ;) Blir ferrita eksos iallefall. Med race-kat.

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at dette kommer fra fordeleren, er visstnok litt vakkel der som selv er på nye fordelere. Løsningen er å legge noen skiver mellom tannhjulet og huset på fordeleren..

Merkeforhandler? Møller vet jo knapt at det i det heletatt finnes Audier med 5-sylindrede motorer..:doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at dette kommer fra fordeleren, er visstnok litt vakkel der som selv er på nye fordelere. Løsningen er å legge noen skiver mellom tannhjulet og huset på fordeleren..

Merkeforhandler? Møller vet jo knapt at det i det heletatt finnes Audier med 5-sylindrede motorer..:doh

Du sier noe der,

til det med sotingen, Jeg har ganske sota ruter på min, har alle ruter utenom frontruta sota, har blitt stoppa for det, men film er lagt på hos fagmann, og jeg lurte også disse politifolka til og tro at det var orginalt.. kan se om jeg får tatt et bilde av bilen en dag, et bilde der man ser rutene litt bedre fra siden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nei, ikke noe særlig egentlig. Driver å leter etter verksted da! Driver bare å planlegger litt ting, og ser på deler osv. Akkurat vært ute og vasket den da! Så nå er'n blank og fin etter E6 kjøring.

Jeg har satt i sub og lagt kabler da. Men ingen store mods nei!

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider