ronnelve Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 tenkte å slenge ut noen bilder av min nyresturerte cossie. denne blir å se på gatebiltreffene til sommeren 2007 Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fin bil det der. Org Cossie? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fin bil det der. Org Cossie? det er det. importert fra tyskland i 2001 mener jeg å huske.. Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Strøkent. Hvilken turbo bruker du på det oppsettet der ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Strøkent. Hvilken turbo bruker du på det oppsettet der ? der sitter det en netics E-60 A/R 63 Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Flott bil! Åhh.. men syns du kunne droppa cosworth skrifta og ford logoen på sia:) EDIT: Du som er kompisen til Kenneth? Kongsberg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Denna bilen er grunnen til at jeg har fått "dilla" på cosworth. Får frysninger hver gang jeg ser og hører'n kjøre forbi.. NYDELIG!! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Rå bil, meget pent utført! Hva med morette lyktene og tanklokket i samme farge som bilen? Deilig motorrom, bra oversikt i cockpiten da ;) Første gang jeg har sett den løsninga med kabel gjennom "viftene" :) Setter seg nok greit på bakbeina den der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 helrå! :) Veldig pen!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Fet, fet, fet :D Men litt enig med "brunerune" ;) Men knallrå cossie! Gleder meg til å se den på banen te sommer'n ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Dette er en veldig rå bil. Funker jævla bra. Enda bedre er at mr. elvelund både kan kjøre og bruke det. Men hørte rykter om at det skulle hentes ut enda flere hester? Stemmer det at den er go for mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Film fra Street Legal i Brumunddal 23/9 -06. http://s75.photobucket.com/albums/i307/Anderspettersen/Streetlegal%20i%20Brumunddalen%2023_9_06/?action=view¤t=ST_B_06103.flv :respect Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 såg meget strøken ut ja! noen timers arbeid der tenker je! :P kommer den til å gå på hamar innimellom ell? så je får mulighet tell å sjå/høre bilen en gang? hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Så den i Hamar for et par helger siden, så den er nok der en gang iblant om ikke noe annet:) Fin og rå bil, men litt overkill/rånepreg med Ford-logoen og Cosworth på siden, spør du meg. La merke til bilen når jeg så den, men tenkte "dekaltrim" med en gang, og ikke at det faktisk var over 250hk i den (noe jeg ser i ettertid at det faktisk var:)). Så for min del hadde det litt motsatt virkning enn hva som opprinnelig var meningen. Uansett så er det nok en alle tiders og morsom bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Denna bilen er grunnen til at jeg har fått "dilla" på cosworth. Får frysninger hver gang jeg ser og hører'n kjøre forbi.. NYDELIG!! takker Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg