Gå til innhold

KOble på nye høyttalere

Ranger emnet

golfboy23

Anbefalte innlegg

Har ikke kjøpt inn enda...trenger ltit tips her også..hehe...har ikke all verden med penger å bruke, så kunne trengt litt tips her og. har opplegg til høyttalre i bakdørenee, så tenkte på å sette inn noe der...men åssen er det med sub? kan det sitte i hattehylla, el må jeg lage boks...

takk for hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt inn enda...trenger ltit tips her også..hehe...har ikke all verden med penger å bruke, så kunne trengt litt tips her og. har opplegg til høyttalre i bakdørenee, så tenkte på å sette inn noe der...men åssen er det med sub? kan det sitte i hattehylla, el må jeg lage boks...

takk for hjelp....

sats penger på skikkeli frontsett fremme å 2 gode forsterkere å en sub.

Ja..det er best å bruke kassevolumet som er oppgitt i bruksanvisningen.

Men er du ute etter god lyd eller bare bass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo ha god lyd....så jeg burde bytte ut de høyttalrene som sitter i front døra allerede, er det ditt tips?

hvordan er det med ledninger og sånt da? og hvor burde forsterkeren være? trenger ejg to stk der?

takk for hjelpen ja;)

1 forsterker til frontsette og 1 til sub.

sjekk ut på soundstream, de har mye billig å kvalitets produkter

http://www.installbay.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MONO: EN, altså mono blokk er en 1 kanalers forsterker. Det fungerer fordi det aller meste som er innspillt i bass området er mono innspilt.

Om det holder med 1 forsterker til alt?

Jo det gjør det. spørs hvor mye du har tenkt og "ta av" ;)

viss du kjøper en skikkelig 4 kanaler først som sist. som også gir litt guffe i 2 ohm, og en lett drevet subwoofer så klarer du deg lenge.

Nå har jeg tatt for gitt at du ikke skal ha annet enn subwoofer bak.. hehe

hvor mye har du tenkt og bruke på dette her da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kalles vel en 5 dørs.hheehe....

en Golf iv.....

den pakka er noe jeg kommer til å vurdere sterkt!!! takk for den..

men er jo fremdeles mye jeg lurer på..hehe..."grønnskollingen" lurer litt på oppkobling og sånt og...lyst å være behjelpelig der og? ;)

thanks

bare si i fra når du har fådd stereo pakken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider