s4nd3r Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ej he trudd de heite givera. men der blei det kalla følera.. har du montert inn nye pedala? eg gjor de i sta.. :) blei so forbanna. for på bremsa sitt det ei fjør, og den skall spennast opp.. og ikkje snakk om å få det te.. :) hehe.. spente opp fjøra og stripsa den fast til slutt.. og klippte ta stripse etter eg hadde festa pedalane.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hehe..smart løysning d ;) dn ska huskes når æ ska gjøre d.. Hadde håpa å få bytta i helga som va, men har fan mæ ikke svinghjul.. --huff Åsså e d jo d jævla akslingen på girkassa som e feil.. Bli litt små surkat,, hadde jo håpa at æ va færdi før snøen kom,,men nu e d førr seint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 har du montert inn nye pedala? eg gjor de i sta.. :) blei so forbanna. for på bremsa sitt det ei fjør, og den skall spennast opp.. og ikkje snakk om å få det te.. :) hehe.. spente opp fjøra og stripsa den fast til slutt.. og klippte ta stripse etter eg hadde festa pedalane.. du monterer alt utenfor bilen og så spenner du fjæra når du setter hele braketten med pedalene på torpedoveggen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ja, men det va ikkje so enkelt fordi,.. :) hehe.. fjøra bare glapp ta heile tia. eg stripsa både bremse pedalen og cluch pedalen. da va dei fast heile tida. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Passer tverrbjelken(?) som har stått på en 740 me M47 på en 740 me M46? Tenker på den som ska stå i bakkant av girkassa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ja, men det va ikkje so enkelt fordi,.. :) hehe.. fjøra bare glapp ta heile tia. eg stripsa både bremse pedalen og cluch pedalen. da va dei fast heile tida. må være bestemt vettu vise hvem som er sjefen :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 hehe. :) jepp.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg