Gå til innhold

Stereo i bil.

Ranger emnet


Masterkis

Anbefalte innlegg

Jeg ville brukt en firekanals ja, men dra opp 2 AUX-kabler, slik at du har en for front og en for back, så kan du justere front/back på spilleren i senere tid også, slipper å justere på forsterkeren hver gang..

Mange som tar lettmetoden og drar en kabel og bruker Y-ledd, men da må du justere på forsterkeren om du skal justere front/back

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt en firekanals ja, men dra opp 2 AUX-kabler, slik at du har en for front og en for back, så kan du justere front/back på spilleren i senere tid også, slipper å justere på forsterkeren hver gang..

Mange som tar lettmetoden og drar en kabel og bruker Y-ledd, men da må du justere på forsterkeren om du skal justere front/back

er ikke det logisk? Man kan jo ikke kortslutte signalene??

Du må ha en kabel Til PRE OUT FRONT

Og en kabel til PRE OU BACK , Ikke sant?

Ellers blir jo lyde totalt synkronisert med hverandre???

Eller er jeg helt på jordet nå?

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår