Gå til innhold

Rød Evo 5/6, retning Oslo. Spotta på Voss.

Ranger emnet

Laks1

Anbefalte innlegg

Stemmer det, Kristoffersen, du kjenner meg igjen når du ser meg tenker jeg, møttes et par ganger.

Det er han godeste Hifi Bach som har den andre.

Tror det er en Evo 6, kanskje 7, har ikke kikket så nærme på den, men den pleier å stå i prinsegata, rett uttafor butikken hans.

Så hvorfor Evo, og ikke M3 ? :smilbmw:

Trenger ikke kikke nærme på en EVO for å se om det er 6 eller 7 :P

*Kverrulere*

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eier av den bilen er han som driver japanimport.no... Knut Erik Flomark! Han tok hvertfall godt vare på den, og bl.a autofil brukte den ganske mye til fotografering og sånn! Moro:)

Utrolig kul bil, gled deg til vinteren!!

Ja det er han som har kjørt 90% av kilometerne på den. Kjempe hyggelig og behjelpelig fyr.

og geira, evo fordi det er drømmebilen. Og jeg trodde Bach hadde solgt evoen sin? har ikke sett den på laang tid. Og ja det var en Evo 6 TME.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er han som har kjørt 90% av kilometerne på den. Kjempe hyggelig og behjelpelig fyr.

og geira, evo fordi det er drømmebilen. Og jeg trodde Bach hadde solgt evoen sin? har ikke sett den på laang tid. Og ja det var en Evo 6 TME.

Hvis det var du som hadde svarte felger, du kjørte vel ikke tilfeldig hvis gjennom fredrikstad mot østfoldhallen/sarpsborg ca klokka 12? Så deg (eller en Ev0 TME med svarte felger suse forbi) ved glemmen

RÅÅÅ bil!:thumb

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider