nitewlkr Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 her kommer noen bilder fra siste treff.... nå skal "gullet" snart settes bort for vinteren.. copyright 18" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by MR_Simba hva slags motor du har blueboy? ..min e sånn litn 1.4: ( ..stress å kjøre med full bil..men d går seg til :D 1,6 8v Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Kid-A Tja... Copyright: Gatebil Kunne funnet ei med større pupper... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by bjirn Kunne funnet ei med større pupper... :D Copyright: Gatebil Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 HAHA!!!! Jævli bra Kid-A !!! StreetRespect ! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 hehe..det hører i lag..deilig dame&bil.:) høre det koster 80 000 for 1.8T i polo..alt i alt...har faktisk lyst og planer om noe sånt etterhvert..men fixe bilen utvendig litt ført Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 dritbra svar på spørsmålet kid-a! respekt og fet polo du har nitewlkr ! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 nitewlkr: mener med settes bort ?..bruker ikke du å kjøre den om vinteren da?.. :( du har en annen å ratte på så lenge lissom? hadde ikke e klart.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Kid-A :D Copyright: Gatebil Enn en som er litt mer avkledd....!?? ;) (Skal kanskje ikke strekke den for langt......):D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by MR_Simba nitewlkr: mener med settes bort ?..bruker ikke du å kjøre den om vinteren da?.. :( du har en annen å ratte på så lenge lissom? hadde ikke e klart.. bilen skal en tur på verksted for å få litt mer "morro" under panseret + at den skal fikses opp.... gidder ikke leke brøytebil i vinter så jeg skal kjøre golf i vinter Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 jaha..høres klokt ut..:) hva motor du har da? og..det du skulle fixe sant? ny en? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 syns jeg så en liten sprekk i fangern din jeg nitwlkr!? nå har jeg endelig fått min nye bil! :) honda del sol :):):) lenge leve vtec!!!! Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Sviker!:fuckme2: Latt deg styre av kjæresten nå?:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Kid-A Sviker!:fuckme2: Latt deg styre av kjæresten nå?:D De gjør ofte det.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by kpkp syns jeg så en liten sprekk i fangern din jeg nitwlkr!? nå har jeg endelig fått min nye bil! :) honda del sol :):):) lenge leve vtech!!!! Det skrives VTEC!!.. og hvis du har kjøpt 125 hk? så heter det Familie vtec :) Grei bil det:) sparker greit.. men ikke nok Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg