kpkp Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hehe.. elsker denne bilen! :) d er noe annet enn 75 hk polo det.. de blir så utrolig kule når man får slengt på litt felger og senking og plæstikk fantæstikk!...jeg har ikke latt meg styre av typen,det er nok mer omvendt!hihi!nå vil han ha seg vtec å! jeg ville nokk flådd ræva di AXiON!!! :D :D 125 hk er mer enn nok for meg! så lenge det er vtec!jo mer hester man har under panseret jo mer lar man seg friste... Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 *kremt* hør her jenta mi..selv om du hadde hatt 1000 hester..så hadde ikke du tatt meg selv om jeg satt i en med 100hk bare.. fatter du? respekt for polo ffs..:( gler meg til en gang e møter deg på veien med min 1.4..så skal vi se hva du klarer.. å ja..min er 60hk, og din..ehm..125hk? tar utfordringa e!! ..bring it on! er man gal nok så går det seg til! :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by kpkp hehe.. elsker denne bilen! :) d er noe annet enn 75 hk polo det.. de blir så utrolig kule når man får slengt på litt felger og senking og plæstikk fantæstikk!...jeg har ikke latt meg styre av typen,det er nok mer omvendt!hihi!nå vil han ha seg vtec å! jeg ville nokk flådd ræva di AXiON!!! :D :D 125 hk er mer enn nok for meg! så lenge det er vtec!jo mer hester man har under panseret jo mer lar man seg friste... Det gjør du sikkert.. aldri sagt noe på det.. kamerat av meg som har del sol... fin bil det.. Sa bare at det skrives VTEC!!! :)... folk eier bilen å skriver det feil :D Og VTEC er ikke VTEC for det er den ekte... ESi bruker dem i civic stv:).. Har du Hørt omm VTECi ?... noen som har hørt om det (sikkert litt off topic dette) :) hehe Bilde av kameraten min sin Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 syns denne tråden har spora litt av nå kanskje...!?;) nå er vi vel mer eller mindre innpå honda forumet.............! hold dere til TOPIC folx! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 ja e synes ditta der kom irriterende på..har fått på gardiner bake i bilen min:) et viktig moment faktisk..grunnet e ikke skal sote der baki.. det også grunnet at varmekablene kunne e ikke bruke da? synes e hørte noe sånt rundt om kring her..så e legger heller ei gardin der baki.. off topic ditta og ja:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 btw..e skulle bestille blinkersa til bilen min for ..ehm 3 uker siden, og det gjorde e også da..men dem har ikke kommet enda :( .. det er fra autospar.no om e ikke tar heeilt feil..hva e bør gjøre ? bruker det vanligvis å ta så lang tid eller? bilen er jo så ugly me disse oransje tinga..gawd.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by MR_Simba btw..e skulle bestille blinkersa til bilen min for ..ehm 3 uker siden, og det gjorde e også da..men dem har ikke kommet enda :( .. det er fra autospar.no om e ikke tar heeilt feil..hva e bør gjøre ? bruker det vanligvis å ta så lang tid eller? bilen er jo så ugly me disse oransje tinga..gawd.. kjøp de hos forhandler, for de da over natta.. hehe.. bare å legge inn bilder etterhvert som prsosjektet ditt går fremover, glede seg til å se bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by MR_Simba e ikke skal sote der baki.. det også grunnet at varmekablene kunne e ikke bruke da? Helt ukjent! brukte varmekabler med solfilm i to vintre uten problem Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 jaha..okay..er det noe som er interessert å høre om min bil å hva som er gjort, og skal gjøres, med bilder seff.. viss det er noen interesserte så kan e gjerne legge ut om det ja..er ikke mye hittil..nesten ingenting da men:) kommer vel snart.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Selvfølgelig er vi interesserte Kom igjenthumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Klart vi er interessert! Jeg iallefall.....! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 okay..det var fint å høre :D men akkurat no for tida. er det litt jobbing skole osv..mamma klikker viss e makker for mye med bil osv..så.når e får penger til sånt..så skal e nok legge det ut her ja..:) takk for det:) hvorfor er det ingen andre som har gjort noe sånt? såg på golf 2 forumet..ganske mange som viser bygning av bilene sine..hadde jo vørt kult å sett på en polo bli styla opp..feks..:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Kid-A Helt ukjent! brukte varmekabler med solfilm i to vintre uten problem e synes å ha hørt at noen sa at det kom bobler av det? samme som skjer i ekstreme varmer feks..kommer små sprekker å sånt..er vel avhengig av hvordan arbeidet er utført.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by MR_Simba mamma klikker viss e makker for mye med bil osv..så.når e får penger til sånt..så skal e nok legge det ut her ja..:) takk for det:) hvorfor er det ingen andre som har gjort noe sånt? såg på golf 2 forumet..ganske mange som viser bygning av bilene sine..hadde jo vørt kult å sett på en polo bli styla opp..feks..:) Ikke gjør som mora di sier :D:D Alltid spennende å følge nye prosjekter og få nye idèer!! Har tenkt til å legge ut et lite polo-prosjekt, men må først bytte ut polo'n jeg har i dag..før jeg begynner ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg