Satrixen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kjør Hella! Suverene.. ;) De ser ordentlig ut oxo... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kjør Hella! Suverene.. ;) De ser ordentlig ut oxo... pris? hvor får man kjøpt? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Var innom møller hær en dag for å sjekke prisn på grøflys. jo da 3800lapper Kan kjøpe hos de fleste bilrekvisittabutikkene. Vet Hellanor selger disse for 1600,- pluss mva til butikkene, så kommer det da fortjeneste til dem i tillegg. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Det sies jo at det ikke skal passe på GTI og TDI pga. at intercooler skal komme i vegen. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Det sies jo at det ikke skal passe på GTI og TDI pga. at intercooler skal komme i vegen. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? De passer! Har de selv på min GTI Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 De passer! Har de selv på min GTI Hella? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hella? Hella ja. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Det er ikke det at de ikke passer nei, men som du sier så hindrer de lufta til intercooleren. Om det har så mye å si vet jeg ikke. Men det er det dem sier ihvertfall Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er ikke det at de ikke passer nei, men som du sier så hindrer de lufta til intercooleren. Om det har så mye å si vet jeg ikke. Men det er det dem sier ihvertfall Det har vel 0,5% niks å si kan jeg tenke meg. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ECS Tuning har billige orginale Hella grøftelys til golf. 1310,- uten fjernstyring 1767,- med fjernstyring Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ECS Tuning har billige orginale Hella grøftelys til golf. 1310,- uten fjernstyring 1767,- med fjernstyring Vet du åssen den fjernstyringen funker? senker og hever den lysene bare eller tar den venstre og høyre også? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-MK-IV-GTI-1-8T-TDI-WHITE-LED-GLASS-FOG-LIGHTS_W0QQitemZ8074512650QQihZ019QQcategoryZ33709QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting noen som bestilte de der? vurderer å kjøpe de.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Vet du åssen den fjernstyringen funker? senker og hever den lysene bare eller tar den venstre og høyre også? Den slår du av og på lysene med. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-MK-IV-GTI-1-8T-TDI-WHITE-LED-GLASS-FOG-LIGHTS_W0QQitemZ8074512650QQihZ019QQcategoryZ33709QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting noen som bestilte de der? vurderer å kjøpe de.. Jeg har kjøpt hos han. Jeg tok vanlige H3 spredere. Må litt mod til for å få dem 100%. Problemet med mine var at de er litt tjukke, så den kommer i kanten på tauekroken. Sendte mail til han og spurte om LED lyktene var noe tynnere, og det var dem, 14mm. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Den slår du av og på lysene med. Jeg har kjøpt hos han. Jeg tok vanlige H3 spredere. Må litt mod til for å få dem 100%. Problemet med mine var at de er litt tjukke, så den kommer i kanten på tauekroken. Sendte mail til han og spurte om LED lyktene var noe tynnere, og det var dem, 14mm. Så de passer da inn uten noe mod av no slag? har litt lyst på vanlige pærer istedet for led, men vis jeg må modde no av noe slag så dropper jeg det hehe, hvordan er det forresten med pærer? mulig å få kjøpt det i Norge vis noe ryker? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 vis jeg bestiller må jeg nok ha med noen sånne også: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-337-GTI-R32-CHROME-DOOR-SILLS-SCUFF-PLATES-MKIV_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33705QQihZ019QQitemZ8059169951QQtcZphoto Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg