Ole-H Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Så de passer da inn uten noe mod av no slag? har litt lyst på vanlige pærer istedet for led, men vis jeg må modde no av noe slag så dropper jeg det hehe, hvordan er det forresten med pærer? mulig å få kjøpt det i Norge vis noe ryker? Vet ikke om de passer, men vet hvertfall at du kan kjøpe reservedeler hos han om noe ryker. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Vet ikke om de passer, men vet hvertfall at du kan kjøpereservedeler hos han om noe ryker. tenkte at kanskje det var billigere å kjøpe det her i Norge i forhold til frakt osv. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 tenkte at kanskje det var billigere å kjøpe det her i Norge i forhold til frakt osv. Det er det hvertfall ikke. Jeg betalte ca 1300,- for to sett, inkl. frakt. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Det er det hvertfall ikke. Jeg betalte ca 1300,- for to sett, inkl. frakt. For bare lampene? Jeg mente ikke hele sett jeg altså. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 For bare lampene? Jeg mente ikke hele sett jeg altså. Du må jo gjerne ha med plasten også. Hvis ikke må du lage hull og fester i dem du har på nå. Det trur jeg nok bare blir jall. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg