Gå til innhold

Min Golf lll Coupé 96'

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

• Svar 322
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solgte VinterVolvoen igår!

Så nå har jeg bestillt cd-spiller og front sett!

Pioneer DEHP780MP

dehp780mpl.jpg

Soundstream XSC.6 Xstream Series

xsc_6-2T.jpg

Får hjelp og tips av en venn, CorollaPower her på forumet, med montering osv av stereo!

Skal kjøpe en 50mm2 strømkabel og 2stk signalkabler av han.

her ser dere forresten hans stereo i prelude:

Inphase Prelude

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper spilleren er gudd!... har ikke noe personlig erfaring med den.. men ble anbefalt den spilleren av CorollaPower.....

eneste som er viktig for meg igrunn er at den har 3 linjeutganger. og switchable sub.utgang.... og at det er mp3, og at menyene ikke er så forbanna innvikla!.... kenwood spilleren jeg hadde i bmw'en var genial, men var sykt vanskelig meny på den!.. multifunksjons knapper osv... måtte jo lese manualen inn og ut opp og ned 3-4 ganger!......

Har du denne pioneerspilleren kanskje?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en Kenwood-sak til alt for mange penger :)

hadde sikkert funnet utav det sjøl hadde eg hatt tid til å lest gjennom tråden hans;)

EDIT: nettopp lest gjennom alle sidene i tråden hans og såg ikke noe kenwood:P

sikkert jeg som har slaura litt:P

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1581606']hadde sikkert funnet utav det sjøl hadde eg hatt tid til å lest gjennom tråden hans;)

EDIT: nettopp lest gjennom alle sidene i tråden hans og såg ikke noe kenwood:P

Kan nok stemme. Er ikke sikker på om jeg har nevnt den der, er ikke så mye om anlegget i det hele tatt. Men det fine med kenwooden, som nok og gjelder den pioneeren din, er vel ikke bare at det er mange utganger, men at det er nok spenning på de, så man får bra signal videre til forsterkeren(e). Har ikke prøvd den spilleren din sjøl, men hører mye bra om den:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørres bra ut!......

var nettopp og røska av diverse plastdeksel i dashen. er jo ikke org radio i den engang, ikke en eneste org høgtaler, antenne eller noe;) hehe....

så her blir alt nytt! hehe.......

har en 8mm2 strømkabel liggende, lurer på å bruke den til pluss og jord til spilleren?..... eller blir det litt for overkill det med så stor dim til forsyning til spiller? jobber jo som elekro lærling, så er ikke no prob å få tak i RK, mangetrådet kabel 4mm2 eller 6mm2 også....

kommer til å trekke jord helt fra batteriet, så er jeg sikker på å ungå støy!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg lurte på, siden det er 96 mod. Vil det ikke da være antenne bak oppå taket da, istedenfor frempå skjermen ? eller hra det kanskje noe med 1.4L å gjøre.. trodde antenna ble flytta bak i 95 jeg, jeg har 95 mod og har den bak i alle fall :)

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg lurte på, siden det er 96 mod. Vil det ikke da være antenne bak oppå taket da, istedenfor frempå skjermen ? eller hra det kanskje noe med 1.4L å gjøre.. trodde antenna ble flytta bak i 95 jeg, jeg har 95 mod og har den bak i alle fall :)

Jeg har 96-modell, og jeg har antenne begge steder.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å ha så kort jording som mulig!

Ja, jeg også har hørt det...... men det er vel vanskelig å få tak i skikkelig god jord inni dashen?.... blir jo ikke lange stubben med kabel frem til batteriet heller... hvis jeg skal finne god jord inni dashbordet, så må jeg vel av med hele dashen og finne jord i torpedoveggen?

Det er ingen anntenne på min bil, og kommer heller aldri til å komme noen:P

er bare en gummipropp på framskjermen:P.... jeg vet ikke hva som er normalt jeg...

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider