Gå til innhold

Min Golf lll Coupé 96'

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Henta meg pakke på posten idag!

Hvem har sagt at golf coupè har liten plass? :rolleyes:

Jrperformance689.jpg

Jrperformance690.jpg

Jrperformance691.jpg

RX front fanger

Jrperformance693.jpg

Jrperformance695.jpg

Jrperformance694.jpg

Blir stua vekk foreløpig, er for kaldt til å drive med tilpassing og lakking nå!.....

Mulig jeg prøve-monterer for å se hva som må kappes og plastres osv.....

Lurer veldig på om jeg skal støpe på slike ''skinner'' der mot hjulbuen, eller om jeg bare skal skru den fast oppi hjulbue/innerskjerm-ett-eller-anna...

pluss det ser en smule lættis ut med styling og org 13'' hjul;)

har to kamerater som bare har skrudd fast, og aldri vert noe i veien med det

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 322
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

;1583122']Er ikke noe CL / GL opplegg da?.... eller bare at de som har antenne på taket' date=' har vert på montering en mandags-morgen på fabrikken;)[/quote']

Jeg har GL.

Anyways, nice den fronten. Lik som jeg har bestilt.. Følger vel ikke med fester på den der, siden det ikke er Rieger? Hørt den er kjip og montere uten.

Andre planer da? Skal vel ikke ha bare fronten og ikke no lykter/grill osv. hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GL.

Anyways, nice den fronten. Lik som jeg har bestilt.. Følger vel ikke med fester på den der, siden det ikke er Rieger? Hørt den er kjip og montere uten.

Andre planer da? Skal vel ikke ha bare fronten og ikke no lykter/grill osv. hehe

nei, fulgte ikke med fester, men er ik no problem å montere forde om:) er bare til å støpe på skinner på sidene, eller rett å slett skru sidene opp i hjulbuen...

joda, har planer:) panserforlenger er kjøpt inn, kommer selvsagt emblemfri grill på. også har jeg lyst på 4'er lykter..... blir nok en liten cup spoiler eller catkiller (kall det hva dere vil)

, under RX fangeren. så kommer seff hvite blinkers, og tåkelys til RX front.

Rekner med at ingenting blir montert på bilen med det første, kommer til å handle inn deler nå i vinte. og når det blir varmere til våren, så blir det lakkings av det som trengs lakk, og montering av alt!...

like greit å samle opp, og lakke alt på engang, enn å ta litt å litt!.......

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe disse 17'' av en kamerat (Corollapowerpå forumet )

Porche Style. med helt nye dekk

skal sjekke om de passer på min bil. honda har jo 4x108 eller hva det er...?

men han hadde visst noe ombyggingsspacere eller noe. så han trodde FELGENE var 4x100....

de, er litt ripete og stygge. så det må lakkes uansess..

Lurer på enten:

HVIT

GULL

MATT SORT

noen som har noen ideas?

odds3.jpg

odds2.jpg

odds.jpg

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda med 4-bolt har 4-100, i hvertfall de litt tidligere fwd Civic'ene

De felgene hadde blitt konge på Golf III da. S1/S2-edition er det ikke? Ikke helt billige. Tror de blir laget på samme fabrikken som RH og Artec

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda med 4-bolt har 4-100, i hvertfall de litt tidligere fwd Civic'ene

De felgene hadde blitt konge på Golf III da. S1/S2-edition er det ikke? Ikke helt billige. Tror de blir laget på samme fabrikken som RH og Artec

ja, mener civic har 4x100. men trur prelude har 4x108 eller 4x114.. ligger en tabell eher på forumet en plass....

vet ikke om det er s1/s2 edition:P har null peiling føreløpig.. disse felgene stod på preluden da han importerte den.... vet ikke bredde eller inpress eller noe..

la kanten være crome å lakk midten i sort eller rødt!

ja, men problemet er vel at de er litt kantkjørt, og må pusses opp. og da blir det vanskelig å få tilbake chrom'en.... blir ikke noe pent å lakke ''chrome-look'' heller...

jeg får se hva farge det blir:)

Liker hvite felger jeg, men jeg vet ikke... skull fått en photoshop eller noe!.

det er vertfall det MINSTE problemet! er vel heller litt redd for at felgene ikke passer:(.....

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1593615']ja' date=' mener civic har 4x100. men trur prelude har 4x108 eller 4x114.. ligger en tabell eher på forumet en plass....

vet ikke om det er s1/s2 edition:P har null peiling føreløpig.. disse felgene stod på preluden da han importerte den.... vet ikke bredde eller inpress eller noe..

ja, men problemet er vel at de er litt kantkjørt, og må pusses opp. og da blir det vanskelig å få tilbake chrom'en.... blir ikke noe pent å lakke ''chrome-look'' heller...

jeg får se hva farge det blir:)

Liker hvite felger jeg, men jeg vet ikke... skull fått en photoshop eller noe!.

det er vertfall det MINSTE problemet! er vel heller litt redd for at felgene ikke passer:(.....[/quote']

er ikke så vanskelig å pusse dem opp igjen, tar bare litt tid! :) masse puss + autosol = :disco

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lakker hvit. Senter i lik farge som bilen eller sort matt hadde blitt helmaks. Med garanti ifra meg (med min smak, selvfølgelig).

Kjøp felgene, pussepapir, Autosol og tilbring jula på rommet ditt med pussing av felger:) Skal love deg at du ikke angrer. Utrolig pene felger som straks kan bli enda penere med litt pussing, kjærlighet og lakk.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider