Gå til innhold

Min Golf lll Coupé 96'

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Angående felgene så tar jeg det som det kommer, etterhvert som felgene kommer i hus... er lenge til sommerdekk sesong ennå, så har vel igrunn god tid:P

Var noen timer i garasjen idag og tilpassa frontfangeren. var ikke så værst passform på den, men måtte jo seff kutte og slipe litt her og der....

tror jeg ble nogelunde ferdig, den sitter vertfall der den skal nå.

mangler bare å borre hull til de tre skruene i toppen, og så må jeg finne en smart løsning på festemetode ute ved hjulbuene.....

tenkte på å ta en liten plankebit, og støpe den fast i fangeren, der som de ''skinnene'' i orginalfangeren sitter. i akkuratt passe tykkelse slik at den ligger helt inntil den ''klumpen til skinnene'' og bare skru fast med et par treskruer.... enkelt å greit!

eneste minus er at jeg må under bilen å løsne på de skruene når jeg skal ha fronten av!... mender er jo ikke så ofte så:)...

kan tegne en forklaring, hvis ingen forstod:P

og jeg lurer på en JÆV** ting?? dere som har montert panserforlenger, åssen i allverden får dere opp panseret?? hehe, kommer jo ikke til den ''pinnen'' du skyver til side for å få opp panseret jo!

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

Bilde007.jpg

Bilde008.jpg

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 322
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen har noen større og bedre bilder av de Porche look felga, så bare sleng de opp!...

har leita litt etter noen bilder av de, som er brukende til å modde litt på for å se fargekombinasjoner osv!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller en ståltråd som du fester i den greia, også legger ved venstre hovedlykt. Så bare drar du i den når du skal ha det opp..

Men er vel ikke så ofte du skal ha opp panseret for og skryte av motoren:D

hehe, neida.

Ble bra dette, litt redd for av vi skal få lik front neste sommer, får prøve og unngå det..

Jeg skal ha:

-RX fanger

-Støpt panserforlenger

-Emblemfri grill

-Hella hovedlykter og spredere

-Tette igjen hullene for de runde lysa i RX fangeren.

-Kanskje en leppe under, får se.

Hva er planene dine for hele fronten da?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1594211']

og jeg lurer på en JÆV** ting?? dere som har montert panserforlenger' date=' åssen i allverden får dere opp panseret?? hehe, kommer jo ikke til den ''pinnen'' du skyver til side for å få opp panseret jo!

[/quote']

Har ikke dette problemet, før hadde jeg samma glassfiber forlengeren som du har, mens nå har jeg stål og den går enda lengre ned, trikset er å poppe panseret, løfte det opp med en hånd på siden av, mens du lirker noe finger oppimellom for å vippe den til sides.... no problemo

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller en ståltråd som du fester i den greia, også legger ved venstre hovedlykt. Så bare drar du i den når du skal ha det opp..

Men er vel ikke så ofte du skal ha opp panseret for og skryte av motoren:D

hehe, neida.

Ble bra dette, litt redd for av vi skal få lik front neste sommer, får prøve og unngå det..

Jeg skal ha:

-RX fanger

-Støpt panserforlenger

-Emblemfri grill

-Hella hovedlykter og spredere

-Tette igjen hullene for de runde lysa i RX fangeren.

-Kanskje en leppe under, får se.

Hva er planene dine for hele fronten da?

mine planer er vel RX front, skal ha slike tålkelys som passer i de små hulla i fangeren!

panserforlenger, ny grill, klare blinklys osv.

så håper jeg å få tak i noen Mk4 look lykter. eller noe lignende! men IKKE Angeleyes! skrik ut hvis noen har noe liggende!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1595480']mine planer er vel RX front' date=' skal ha slike tålkelys som passer i de små hulla i fangeren!

panserforlenger, ny grill, klare blinklys osv.

så håper jeg å få tak i noen Mk4 look lykter. eller noe lignende! men IKKE Angeleyes! skrik ut hvis noen har noe liggende![/quote']

Hvis du bare skal ha lys i de hullene kan du jo fjerne gropa for de orginale tåkelysa da..? Ser litt dumt ut uten noe lys der..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette problemet, før hadde jeg samma glassfiber forlengeren som du har, mens nå har jeg stål og den går enda lengre ned, trikset er å poppe panseret, løfte det opp med en hånd på siden av, mens du lirker noe finger oppimellom for å vippe den til sides.... no problemo

Samme her. Trenger ikke styre med noe wire eller dritt.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke kom her en dag!

Bilde013.jpg

Bilde014.jpg

Bilde015.jpg

Venter nå bare på noen strømkabler og signal kabler, så blir det kopla opp...

mangler en brukbar 2 kanaler, men det kommer.

frontsettet vil midlertidig bli drivd av en gammel 4x100w fors jeg har liggende....

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke akkuratt påstå jeg er noen helt innen bilde-modding men klarte nå å frembringe et halvhjertet felgbilde:P hehe.....

ble grisedårli.... :O

testmedfelg.jpg

legger ut noen bilder av et passende bil-bilde, og noen felgbilder som garantert kan brukes:P

bare modd ivei de som vil!!

lek med farger, gjør whatever dere vil, bare det gor meg idèer:P

hehe, neida!

men en pro-mod ville gjort seg!

Jrperformance688-1.jpg

S2_100x16_A3_t.gifS2_100x16_A2_t.gif

S2_100x16_A3.gif

S2_100x16_A2.gif

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750