RaCk Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 etter mye om og men så mistet jeg lappen i 3 mnd. Selv tror jeg at jeg har blitt lurt opp i stry av politibetjentene som stoppet meg i Narvik. Først tilbyr dem meg en avtale det jeg skriver under på at jeg erkjenner forholdet så skal jeg få en bot for å ha kjørt i 85 km/h i 60 sone. jaha. Dette godtar jeg sier jeg. Neste dag når jeg skal hente forelegget så har plutselig saken forandret grunnlag helt. Nå var jeg siktet for å ha kjørt i 90 i 60 sonen og kjørt uansvarlig. Og jeg fikk ikke sertifikatet igjen på grunn av "den type kjøring". Noen konkret svar fikk jeg ikke. Jeg trakk herved tilbake erkjennelsen og pusset advokat på dem. fikk det bare ned i 3 mnd da. :/ litt kjipt med ny bil. Når jeg kom til Tr.Heim med bilen så røk clutchen tvert. kommer meg ikke en meter med bilen nå. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Kjipt.. men bare en ting jeg lurer litt på, og det er om de fikk tatt noen måling av deg mens de lå bak deg? Kan de dokumentere at du kjørte i 90 i 60 sona siden de første skulle ha deg til å bryte sammen og tilstå at du hadde 85? Har de ikke måling på deg er det jo bare å innrømme at du hadde 85-90 på speedometeret ditt, og etter at feilmarginen er trekt fra er du jo home-free uansett.. bortsett fra bot da. Utrolig at clutchen ryker nesten samtidig.. men Murphys lov gjelder vel i Tr.hjem også.. :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 hahahaha.. uflax.... jaja. nå er du ET skritt nærmere skikkelig mannfolk....... du har 2 ganger igjen for å taigjen meg:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by rdl hahahaha.. uflax.... jaja. nå er du ET skritt nærmere skikkelig mannfolk....... du har 2 ganger igjen for å taigjen meg:) Ja, det er jo mye å skryte av. At man ikke greier å kjøre så man unngår sånt... :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by RaCk etter mye om og men så mistet jeg lappen i 3 mnd. Selv tror jeg at jeg har blitt lurt opp i stry av politibetjentene som stoppet meg i Narvik. Først tilbyr dem meg en avtale det jeg skriver under på at jeg erkjenner forholdet så skal jeg få en bot for å ha kjørt i 85 km/h i 60 sone. jaha. Dette godtar jeg sier jeg. Neste dag når jeg skal hente forelegget så har plutselig saken forandret grunnlag helt. Nå var jeg siktet for å ha kjørt i 90 i 60 sonen og kjørt uansvarlig. Og jeg fikk ikke sertifikatet igjen på grunn av "den type kjøring". Noen konkret svar fikk jeg ikke. Jeg trakk herved tilbake erkjennelsen og pusset advokat på dem. fikk det bare ned i 3 mnd da. :/ litt kjipt med ny bil. Når jeg kom til Tr.Heim med bilen så røk clutchen tvert. kommer meg ikke en meter med bilen nå. Kødderu??? Gikk kløtsj'n? Det hørtes kjedelig ut. Du har hatt en del problemer på vei nedover.. Huff, det er kjedelig. Men, folka i Narvik likte hvertfall bilen. Jeg har fått masse henvendelser fra jenter som vil sitte på! :) Haha. Jeg trur du skal få en advokat til å se nærmere på det der, det kan jo hende han klarer å krangle på det, for det virker jævla merkelig.. Uansett, feeeit bil! :) RDL: Det er ikke kult å miste lappen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 WTF!såvidt jeg har fått med meg har de jo ikke bevis for at du har kjørt i mer en 60engang!også påstår de 90,pluss dem har brutt en avtale.:mad: De kan aldri i verden ha lov å ta lappen,de Må jo ha bevis..Dette må du faen ikke finne deg i!:mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Vel. RDL : Jeg er ikke stolt av å miste lappen. Jeg er nærmere på gråten. Spesielt med ny bil! Videre så har dem målt politibilen til 90 km/h og tatt måling av denne etterpå. Sier dem hvertfall. Selv tror jeg hele affæren er bullshit. Men det blir uansett mitt ord mot dem sitt. Det jeg skulle gjort for å unngå hele greiene var å få Jonte til å overhøre at dem tilbød meg en avtale på å få slippe unna med et forelegg for å ha kjørt i 85km/h i 60. Clutchen begynte å fucke seg ca 20 mil unna Tr Heim. Så 10 mil unna tr.heim mistet jeg kanskje alt som heter fornuft og bestemte meg får å ligge bredt gjennom to rundkjøringer. Nå virket ikke clutchen i det hele tatt. Vi greide å slure oss ned i Tr.Heim sentrum og der står bilen nå. Hele turen har til nå vært både voldsomt morsom og totalt, fantastisk rævkjørt. Btw. Kommer burnout film snart. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 hadde jeg vært deg så hadde ikke jeg levert ifra meg førerkortet for de hadde hatt bevis for att de målte deg til 90.. kontakt advokat og få han til å vrenge og herje med de stygge homsene.. de kan ikke bare kreve att du gjør som de sier... først bevis så kan du eventulet krype til korset.. men men.. lykke til ihvertfall da RDL:ingen som har fornuft i hue skryter på seg å ha mista lappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Problemet er at dem bare tok sertifikatet den kvelden. Og jeg skrev under på erkjennelsen fordi jeg trodde jeg slapp unna med en bot da. Dagen etterpå når advokaten min var inne i bildet så nektet politi betjentene på at dem har gitt meg en avtale. Det er så vanvittig sleipt.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Jeg har medfølelse. Men litt dumt å kjøre så fort kanskje? :) dragcar Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Jonte Men, folka i Narvik likte hvertfall bilen. Jeg har fått masse henvendelser fra jenter som vil sitte på! :) Haha. Jeg har fortsatt til gode å se en fin jente i Narvik men...hehe... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by funkes Jeg har fortsatt til gode å se en fin jente i Narvik men...hehe... Kom oppover du, så skal jeg vise deg jeg! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Jonte Kom oppover du, så skal jeg vise deg jeg! :) Nei takk, holdt lenge med den ene gangen. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by RaCk Problemet er at dem bare tok sertifikatet den kvelden. Og jeg skrev under på erkjennelsen fordi jeg trodde jeg slapp unna med en bot da. Dagen etterpå når advokaten min var inne i bildet så nektet politi betjentene på at dem har gitt meg en avtale. Det er så vanvittig sleipt.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Menneh, de kan jo ikke bare ta lappen sånn helt uten videre? Må vel lages en sak på det hele hvor du, som alle andre, har mulighet til å forsvare deg foran en dommer eller to? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Hvis du signerte på 85 km/t fikk du gjerne beholde en gjenpart, som bekreftet det hele? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg