Gå til innhold

Festing av svinghjul

Ranger emnet

bjørn

Anbefalte innlegg

Vi lagde ei plate i som vi la bak alle boltene med tagger som ble bøyd opp for å hindre boltene å skru seg ut. Fungerte utmerket på den nyoverhala gråtass motoren... (var egentlig fordi vi hadde bolter som var 2mm lengre enn orginalt. (var ikke å oppdrive annet)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ta den sterkeste da ;) gadd ikke skru til svinghjkulet på kjerra mi onkli sist, så jeg får bytte til m46 i samma slengen som jeg skrur dem til på nytt med locktite

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bolter (iallefall til min bil) blir levert med no griseri rundt gjengene.

Jeg brukte locktite (husker ikke hvilken type) og momentstav da jeg skrudde på plass svinghjulet mitt. Ja, jeg brukte svinghjulsboltene om igjen, selv om mange sikkert ikke er enig i at det er rett å gjøre

Jeg har brukt boltene om igjen på min, brukte ikke noe form for locktite og skrudde fast med ei skralle bare... har fungert fin lenge det...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider