Wildes Schwein Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Da har jeg for ca. en uke siden kjøpt meg min første bil! Fikk lappen forrige uke og da var det ikke lenger aktuelt å kjøre moped til jobben, så jeg kjøpte en 320i jeg har siklet på en stund. Var opp på "fjellet" en tur i stad å hadde en liten photosession med den nye "damen" min. Resultatene: Ja jeg vet... ...Lyktene. Dett var dett... i morgen må jeg på med vinterhjula. Det blir stusselig, men heller det enn grøfta. Si gjerne hva du synes!! TAKK! Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 grattla med bil :) Bilen var pen, bare lyktene var buærk. sett på m3 baklykter ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petramco Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 kan jeg få knuse baklyktene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Pen bil, minnet meg mystisk nok om Nissan Primera fra noen vinkler :s.. Skummelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 :D nei tror jeg skal prøve å få prakket de på noen som har dårlig smak... så de skal nok ikke knuses ;) Når du sier det så kan den minne litt om primera ja... takk for comments! Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Glemte å si gratulerer :) edit: Gratulerer :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 åh. bilen så skikkelig strøken ut og clean, som tidligere nevnt er det bare lyktene som var noe under pari! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Glemte å si gratulerer :) edit: Gratulerer :spin Ja, derfor heter knappen "Edit" og ikke "Post Reply" ... Så bra og clean ut den der ; ) Men som alle andre sier, baklykta.. og så smekk på penere frontfanger, fjern vingen, penere hjul... osv .. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Senk og felger så kan den bli pen..Og baklyktene da..og kanskje frontlyktene. Angeleyes passer E36 bra. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Mer senk ja...felgene er jo knall, trenger ikke gjøre noe med de. M3 felgene er veldig fine på E36. Jeg ville kjøpt EVO leppen til frontfangeren din, som kom på 3.2 l M3. Fin liten sak du bare skrur på. Ellers ville jeg fjernet vingen og baklyktene, satt sølvpærer i alle blinklys og satt på effektanlegg med to rør bak :) Ja, også den mobilantenna bruker du vel ikke? ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 :D Når du sier det så kan den minne litt om primera ja... QUOTE] tjaaaa... skeptisk... :D gratulerer med fin bil. et par små ting er det jo og fikse på.. er ikke ening med Dr_s når det gjelder spoileren da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fin bil det der! Bare bytte baklysene som du selv er inne på og kanskje fjerne den M-logoen som sikkert ikke er orginal. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Pen bil, minnet meg mystisk nok om Nissan Primera fra noen vinkler :s.. Skummelt Enig :P Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fin bil og fine bilder, har selv vært og tatt bilder av bilen på Krokkleiva et par ganger. Fint sted for bil fotografering..... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ser jeg en M-badge? Fy! Blinklysdelen av lyktene så faktisk ganske fine ut. Nederste derimot, ikke bra. Pen bil :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg