Typhon Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hva med MOREL Elate eller Hybrid Ovation. jeg har Hybrid Ovation og jeg deler det på 80 hz og det funker som fy. og så tåler det maaaaaaaasse effekt. jeg brukte den samme forsterkeren på det gamle frontsettet jeg hadde(DLS magnesium), og det tok ca 14 dager så luktet det brent inne i bilen og det ble en rar lyd på venstre side. så da var det bare å kjøpe nytt, og da Ble det MOREL og det har jeg aldri angret på. Det settet koser seg bare mere jo mere guffe jeg kjører på. SÅ LØP Å KJØP :disco :eddie Ikke fyr opp i grillen nå da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ikke fyr opp i grillen nå da ;) HE HE.blir det for varnt eller? jeg ville bare annbefale noe jeg har erfaring med, for som jeg leste, så hadde han ikke bestemt seg helt for hva han skulle ha men vurderte fokal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei. I denne prisklasse sjekk også ut Seas Lotus Reference sitt sett også. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvis du savner skikkelig midbass i K2P så måtte du ha gjort noe galt, K2P har massive midbass egenskaper... Har faktisk hatt kunder som ikke har behov for egen sub ved bruk av dette settet, da montert skikkelig med godt dempede dører og god forsterker... K3P er selvfølgelig et sett med mer massive midbass egenskaper, men da må du ha mer plass til montering... Det kan hende det blir bedre når jeg får montert helt ferdig... Men til nå så er døra dempet og forsterkeren er mer enn god nok. Elementet er også montert stivt nok, da jeg brukte glassfiber og MDF. Det er forsåvidt bra midbass, men ikke ved høyt volum, da vrenger bare elementet. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg