Gå til innhold

Kjøp av bil fra lang distanse.

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

snakka akkurat med dem.... og dette orka dem ikke xD så skal ringe søskenbarnet mitt og høre om han har noe klokt i ermet sitt, eller så blir det posten sin oppgave å ordne dette idag. :)

men et kjapt spørsmål... salgsmelding.. jeg trenger bare å underskrive på den etter den har vært i posten, og sende den tilbake til han så han får sendt den inn siden bt sa at salgsmelding er selgers ansvar eller kan jeg levere den inn her selv?

og skal jeg ha en del selv av salgsmeldinga?

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men et kjapt spørsmål... salgsmelding.. jeg trenger bare å underskrive på den etter den har vært i posten, og sende den tilbake til han så han får sendt den inn siden bt sa at salgsmelding er selgers ansvar eller kan jeg levere den inn her selv?

og skal jeg ha en del selv av salgsmeldinga?

Det er samma hvem som leverer inn salgsmeldinga, det kan være naboen til bestemora til kollegaen din for den del. :)

Så lenge den er riktig utfylt, er det å få levert den, slik at BT kan registrere i sine systemer at bilen har byttet eier.

Det mest anbefalte er å fylle ut to salgsmeldinger, og at begge går og leverer hver sin (sett at de ikke leverer sammen). Dette fordi det finnes litt for mange tilfeller hvor "å, jeg trodde selger gjorde det", som sitter med skjegget i postkassa etterpå. I ditt tilfelle er det like greit med en, siden han fyller den ut og sender til deg i posten.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider