BMWe30 323i Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 På "delebilen" er det en 3trinns automatgir, det gjør at bilen ikke går så voldsomt bra :( så jeg lurte bare på om e30 noen gang ble levert med 5trinns automatgir, så at jeg kan slenge en slik i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Typhoon_ Har du ikke venstrefot??? Sånn som man kan clutsje med... ? Er det ikke 4 trinns med od som leveres da ?? Vet ikke om noe nei. joda jeg har det, og jeg bruker den ofte :cool: Jeg har manuell i bilen min og har heller ikke planer om å bytte den ut med automat!! Men jeg kjøpte en bil ekstra som skulle brukes som delebil, jeg prøvekjørte den og fant ut at den var alt for bra til å bli brukt som delebil:D Derfor overtok lillebroren min den så at han kunne få noe å skru på og fikse opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Eg har firetrinns med overdrive. Men det blir vel mykje likt som femtrinns. Går greit nok det. Noen andre som har slik kasse i sin bil?? Min girer rett i tredje i frå overdriven når den girer ned. Dvs at en ikkje bruker fjerde giret når eg har over ca 85km/t. Skal det være sånn?? Nekter eg å tro-------- Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg