volvo_man Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 lars , du må lage tråd om 245'en... det er helt sant, skal det men har ikkje helt peiling på kordan eg gjør det men lance`n har lovet å hjelpe meg! :usuck:=meg altså! Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 lars jeg kan orden det.... har et par bilder.. dessuten trenger jeg noen bilder av kjerra til broderens hjemmeside, han har bilder av de bilene han har bygget om der.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 lars jeg kan orden det.... har et par bilder.. dessuten trenger jeg noen bilder av kjerra til broderens hjemmeside, han har bilder av de bilene han har bygget om der.... visst han har bilder koffor skal han ha då?hehe neida men han kan få men eg har ikkje noen bra egentlig fra før eg plukket den ned igjen da Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg