bams legacy Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hei Subaruister. Jeg har en 2.2 liter som jeg synes er veldig slapp til å ha så "stor" motor.Er det noe man kan gjøre for å øke effekten på en grei måte. Er det noen av dere som har montert turbo på 2.2?Håper på mange innspill fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 2,2i skall gå ganske så bra vist alt er i bra stand. Er litt følsome for dårlige plugger, har du sjekka bensinfilteret og luft filterett? Det lønner seg å bytte. Skall du ha mere motor så lønner det seg å bytte hele motoren. Han her driver seriøst firma som leverer frakt fritt fra Finland. http://www.japanmoottorituonti.fi/?view=etusivu Impeza deler motor med Legacy så WRX motoren er bolt on i Legacy.. Bare lednings nettet som er forsjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bams legacy Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Takk for svar. Har skiftet plugger og ledninger da den begynte å fjuske ved pådrag. Får ta en runde på filter,har ikke vert skiftet på de to åra jeg har hatt bilen så det kan vere en mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg