teck Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 en kompis av meg har breddet skjerbuene sine. ved å skjære ut selve buen i skjerbuen. også på 9cm med plåt.. er det noen her som har en "DIY" eller en lettforståelig forklaring på dette? vil gjerne se litt løsninger ifra dere som "kan" det. teck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 henger meg på her.. skal til å gjøre det samme.. ;) lurer på om det går ann å sveise på en skjermbue til uttapå den som siter der ifra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Vet ikke om jeg forstår deg rett. Men det er da bare til å bøye til en plate og sveisen på den gamle det? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja, det er den han jeg kjenner har gjort. eller, han har lagt platene loddrett og ikke vannrett om du ser rett på skjermbua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 kan noen komma med en how to?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hva lurer dere på? Skal du bredde bilen, kapper du ut orginal buen og sveiser inn ny bredere bue og sveiser bredere innerhjulbue slik at den passer med den nye buen. Og så er det sliping av sveis, tinning, sparkel, lakk osv. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 hva om det ikke er mulig å få kjøp bredere hjulbue da? er ikke akkuratt så lett og lage til en egen hjulbue og få det fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ikke mulig å kjøpe? Det er jo altid mulighet og kjøpe bredere hjulbuer. Jeg kjøpte fra golf 1. De bredda noen cm. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 er golf 1 skjermene bredere en bmw e30 skjermene? i mitt tilfelle er det snakk om e30..altså kan jeg kjøpe orginale golf 1 hjulbuer og sveise på?hva med indre hjulbue da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 De fleste bredder e30 med m3 skjermer. Vet ikke hvor breie de er orginalt jeg. Du kan jo skaffe golf1 og sveise på, men spørs om det vil se noe kult ut med resten av formene på bilen. Men så fins det tusenvis av andre hjulbuer du kan kjøpe. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 det er det som er meningen,å ikke ha det alle andre har.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 er jo ikke kult å gjøre noe ingen andre gjør, om det ikke blir kult. setter jo ikke en sko på hode, å bruker den som hatt for ingen andre gjør det. men kan vell bli kult med einserbuer på e30.. ikke veit jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ja, enig. Må skille seg ut litt. :) Få noen til og photoshoppe golf buer på e30'en din kanskje. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 lag dine egne i glassfiber så får u dem sånn u vil døm.. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Dette er oppdrag jeg har utført for http://www.ssperformance.no De holder på å bygge kone bil e-36 compact! Sånn så det ut! 4 cm for langt ut! Vi bruker skjermkanten på E-46 framskjermene... Men det dere ikke ser er de 3 timene med drittarbeid under skjermen, og 2 cm utdragning av bakskjermen nedrest! Har også breddet den grønne E-30 til SSPerf. 14 cm bak (5 cm bredere mellom baklyktene)og 10 cm forran... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg