lunebo Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 kjøpte meg motor men mangler dynnamo dette er da en 9A men har dynnamo på pg motoren min passer denne over?? hvis ikke er det noen andre som passer?? er det noen her som har modda s2 innsug på 9a motoren og som hadde vært villig til og hjelpe meg litt med og kappe og sveise på?? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Gratulerer med kjøp av motor men har du bestemt deg for hvordan oppsett du skal kjøre? Jeg for min del skal sjekke om er noen høy amp dynamoer og få kjøpt til 9a motoren min, kjekt med litt overkill! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem?? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem?? Og bruke digi 1 fra gamle G60 motoren din da eller? mulig jeg kan skaffe deg de s2 delene du trenger også, en kammerat av meg som nettopp har fått igjen bilen sin fra krb med 600+ hk De festene som er like som de org eller de i poly urethane? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg kan få dreid av stempler og sveist manifoil. Du må ha 16v dynamo og fester. G60 dynamoen tar borti innsuget mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 tenker på og kjøre med s2 stempler råder innsug og turbo dyser og sånn får jeg finne ut ettervært men må ha litt hjelp med og kappe innsug og dreia av stempler du kjøpte vell no motorfester for en stund siden hvor kjøpte du dem?? S2 stempler og 9A Motor = :nono: S2 har ca 81mm diameter mens 9A har ca 82.5mm diameter. S2 råder = 16V råder (samme delenummer) så blås i bytte til S2/RS2. Når du nærmer deg ca 300HK bør du bytte råder til skikkelige råder uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Her er mine etter jeg dreiet av de. Hadde egentlig tenkt å ha større diameter på squish kanten men men.. Har prøvd en del forskjellige stempel designer og denne funker best syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 S2 stempler og 9A Motor = :nono: S2 har ca 81mm diameter mens 9A har ca 82.5mm diameter. S2 råder = 16V råder (samme delenummer) så blås i bytte til S2/RS2. Når du nærmer deg ca 300HK bør du bytte råder til skikkelige råder uansett! så funker det ikke med s2 stempler da?? for bare bruke de som sitter i motoren da Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Og bruke digi 1 fra gamle G60 motoren din da eller?mulig jeg kan skaffe deg de s2 delene du trenger også, en kammerat av meg som nettopp har fått igjen bilen sin fra krb med 600+ hk De festene som er like som de org eller de i poly urethane? har de s2 delene som trengs er vel greit og ha noe sterkere forran ihvertfalll blir vel dårlig plass så turboen ikke tar borti lissom hvis det funker med digi 1 bruker jeg det Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 så funker det ikke med s2 stempler da?? for bare bruke de som sitter i motoren da Nei, S2 stempler passer ikke i 9A motoren, men du kan dreie de ned eller bare bruke dobble toppakninger. S2 stemplene blir vanligvis brukt i KR blokk og PG blokk i samband med 16V topp. Hvis du søker her eller på vwaudi forumet finner du all info du trenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg