Gå til innhold

golf 2 ønskes kjøpt!!

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

ønsker å kjøpe en golf 2 alt er av intersse!! har 2 passater som jg kunne tenkt meg å bytte i en golf.

bil 1: 1990 passat gt g60 syncro stv med eu mangellapp, hel og pen bil med mye utstyr! 16" alu. 17000kr! billig!!

bil 2: 1989 passat 1,8i eu ok 08/06, senket 40mm, m3 speil, hvite blink, diode blink på skjerm, 15" alu. hel og pen bil. 12000kr.

kan evnt bytte begge samlet i en golf eller hver for seg.

må ha en 2er golf:bare må ha.:happyhappy:

bilder og mer info om bilene kan sendes på mail.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørene treng lakk..... eg har alt du trenger. har ikkje du lest? les skikelig så forstår du at prisen ikkje er noke å sei på! men eg har alt av lakk....... epoxy grunning, metallic og klarlakk. kan eventuelt prøve å funne nye dører.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1988 Golf 1.8 GL som jeg vurderer å selge.Men er egentlig et prosjekt.Den er nedpusset nå,har bytta framskjermer,holder på å ta rust og sparkle den.Det er en 2 dørs,1.8 motor,5 trinns girkasse.Er egentlig en 1.6 men han jeg kjøpte den av hadde bytta til 1.8 l. Den har gått bare 160.000 km.Er 90 fangere,GTI skjermbreddere,7,25 x 15" alu felger med bra sommerdekk,bra 13" piggfrie vinterdekk på stålfelg,godkjent 40mm senkesett.Den er meget pen innvendig.Følger med anlegg,pioneer CD/radio,2 veis frontsett,10" bass i porta kasse,1 stk DLS 2-kanals forsterker,1 stk Orion 2-kanals forsterker,1 stk Orion elektronisk delefilter+kabler.CD/frontsett og basser ble kjøpt nytt i fjor.Selger den fordi jeg skal flytte,og har for liten tid.Har dessverre ikke bilder.

Selger den for 10.000. Send meg PM hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1988 Golf 1.8 GL som jeg vurderer å selge.Men er egentlig et prosjekt.Den er nedpusset nå,har bytta framskjermer,holder på å ta rust og sparkle den.Det er en 2 dørs,1.8 motor,5 trinns girkasse.Er egentlig en 1.6 men han jeg kjøpte den av hadde bytta til 1.8 l. Den har gått bare 160.000 km.Er 90 fangere,GTI skjermbreddere,7,25 x 15" alu felger med bra sommerdekk,bra 13" piggfrie vinterdekk på stålfelg,godkjent 40mm senkesett.Den er meget pen innvendig.Følger med anlegg,pioneer CD/radio,2 veis frontsett,10" bass i porta kasse,1 stk DLS 2-kanals forsterker,1 stk Orion 2-kanals forsterker,1 stk Orion elektronisk delefilter+kabler.CD/frontsett og basser ble kjøpt nytt i fjor.Selger den fordi jeg skal flytte,og har for liten tid.Har dessverre ikke bilder.

Selger den for 10.000. Send meg PM hvis du lurer på noe.

er ikke på ukikk etter et prosjekt. denne må lakkes og gjøre div med. blir fort veldig dyrt.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider