Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet

aUDUN`

Anbefalte innlegg

• Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du trenger ikke inspirasjon.. bygg den etter slik du selv vil, men min mening er at du burde bygge litt mer motor, kanskje hive på grenrør,kvasskam og litt sånn.. turbo og gjerne? Vet at dem selger turbokit til 318 slik at den blir ca 170 hk for kun 25 tusen...

Vurderte det selv til min bil men fant ut jeg trengte litt større motor. og 6'er ikke minst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke inspirasjon.. bygg den etter slik du selv vil, men min mening er at du burde bygge litt mer motor, kanskje hive på grenrør,kvasskam og litt sånn.. turbo og gjerne? Vet at dem selger turbokit til 318 slik at den blir ca 170 hk for kun 25 tusen...

Vurderte det selv til min bil men fant ut jeg trengte litt større motor. og 6'er ikke minst :D

Hvor selges det turbo kit til bare 25 000 ? hørtes ikke dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok ikke ha turbo på den, det får heller bli på en annen bil=)

Kan jo også hende at jeg gjør noe med motoren etterhvert..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste gjennom tråden nå, ser bra ut.

men er det ikke lurere å senke kompresjonen ved å dreie ned stemplene fremfor tykkere topp-pakning? og kam til turbomotor pleier vel å ha høy topp og liten durasjon om jeg ikke tar feil.

et annet spm: hvordan vrenger du på dekka? :wonder: kunne du vist med noen bilder etc? :)

stå på! :hondakick

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selges det turbo kit til bare 25 000 ? hørtes ikke dumt ut.

Kimmit-sport på bjørkelangen selger billige kitt hør med han

kimmit-sport.com jeg så at han solgte kitt til e36 m50 2liter for 7500 tror jeg.:omfg

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste gjennom tråden nå, ser bra ut.

men er det ikke lurere å senke kompresjonen ved å dreie ned stemplene fremfor tykkere topp-pakning? og kam til turbomotor pleier vel å ha høy topp og liten durasjon om jeg ikke tar feil.

et annet spm: hvordan vrenger du på dekka? :wonder: kunne du vist med noen bilder etc? :)

stå på! :hondakick

Hehe, vrenge på dekka .. er vell mer et uttrykk enn en gjøre måte!

Ikka ta alt så jævlig bokstavelig! :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider